Saturday, July 20, 2013

rooms {inspiration}

 Ahojte ľudkovia :) Už strááášne dlho si chcem prerobiť izbu (nie že by mi to dovolili, ale stále dúfam :D možno raz...) no ale každých 5 minút mením rozhodnutia, aj keby si ju chcem prerobiť, neviem ako, lebo mne sa páči prakticky všetko :D Tu je zopár návrhov, inšpirácií, ako by mala vyzerať :) Tak povedzte či sa vám môj štýl páči...
 Jednoduchý prepletaný nábytok proste zbožňujem, pripomína mi more... A spolu s tým poťahom ♥
 Havajské izby - to je moje! Nad tým by som sa mohla rozplývať celý týždeň :D HAHA... A táto je vážne krásna, takéto niečo by som si celkom vedela predstaviť :)
 Krásna izba, otvorené priestory, človek sa necíti stiesnene... Pri výhľade na Nitru by to ale už také krásne nebolo...
 No nepovedzte že to nie je dokonalé! Veď je to ako vystrihnuté z džungle! mňami!!! :D
 Mať na stene takúto maľbu? Áno, prosím áno!
 ďalšia pekná izba.. veď to poznáte - kým vieš snívať tak máš nádej :D
 Tento štýl tiež nie je celkom na zahodenie (a aj pomerne drahý :D)
a ďalšie veľké ÁNO... nie je to chutnučké? A ani by to tak veľa nestálo... :)

Tak to je zatiaľ všetko... ešte vám sem dnes niečo pridám :) teraz sa už ponáhľam, zatiaľ bye-bye

vidíme sa :*

13 comments:

  1. mne sa páčia jednoduché izby, biele, dievčenské:) niečo ako má Erica Mohm Kvam :) robila aj roomtour, ak si ešte nevidela:D.. keďže sa o rok alebo tak budeme sťahovať, teším sa an svoju novú izbu;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla som... má krásnu izbu :D ale už to majú všetci, tak ... :)

      Delete
  2. Niektoré izby sa mi z týchto páčia, ale ja mám rada také jednoduché bledé/biele, dievčenské:) určite vieš čo myslím :)

    tiež by som si chcela izbu prerobiť, ale nedovolia mi to a izbu mám s mladším bratom, takže izbu nikdy nebudem mať takú, akú chcem:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hej, ja som tiež mala izbu s bratom :D hrôza!! vždy som po ňom musela upratovať, som rada že už máme každý svoju :D

      Delete
  3. mne sa páčia tiež jednoduché :) škandinávsky štýl :) aj mne sa ide prerábať :) :D takže som zvedavá ako to nakoniec bude :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj vedieť ako to dopadne :D

      Delete
    2. dám,dám :D možno urobím room post :D ale kým sa to všetko dokončí :P to potrvá

      Delete
  4. ďakujem za komentáre... No áno, je to tiež pekné, ale má to už každý, tak som rozmýšľala skôr nad niečím iným, originálnejším :D

    ReplyDelete
  5. och, tá tretia úplne najviaaac!!
    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati
    Práve u mňa prebieha aj giveaway, budem rada keď sa zapojíš:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ta je super, ale hovorim, s vyhladom na niyru by to uz az tak super nebolo :D jasne, dakujem za pozvanie :)

      Delete
  6. Wow , krása :) mať daktorú z týchto izieb .... :/

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    ReplyDelete