Saturday, July 27, 2013

Shopping


 prstene/rings - H&M, top/top - NewYorker

HOLA! Tak, ako sa darí? spomínate si ešte na minulý NewIn post? ukazovala som tam 3 šaty, tričko a šortky. No, a toto je vyhodnotenie: Nezostal mi ani cent, teda predtým... Ale našťastie sa v našej rodine nájdu štedrí ľudia (jeden) ktorých úplne zbožňujem a uctievam zem po ktorej chodia (♥ môj dedko♥) A tak som si mohla kúpiť tie krásne prstene z HM.
No a tá blúzka? Tú som kúpila včera... Predvčerom som ju našla na nete za 11 eur a chcela som si ju objednať, ale potom mi jedna baba písala že v NY ju majú vo výpredaji - Do tretej ráno som bola hore, nevedela som zaspať, lebo som myslela na to ako si kúpim blúzku - a to tam mali posledné moje číslo :)
No a tak sa môj príbeh končí tak isto - zasa som bez peňazí - tie posledné som včera minula na kofole :D

HOLA! So, how are you? Do you remember my last NewIn post? I showed you 3 dresses, one shirt and shorts. Well, and this happend: No more money, well, before... But, luckly, in our family there still are some generous people (just one) who I really love and I worship floor they aare walking on (♥my grandpa♥) And that´s why I could buy these nice rings from HM
And that blouse? I have bought it yesterday... Two days ago I found it on internet just fot 11 euros and I wanted to order it, but then one girl wrote to me they have this blouse in sale in NY - I couldn´t sleep till 3 a.m., couse I was thinking about buying this blouse - and my size was just one piece :)
And that´s how my story and: No more money - again - for that last one we bought Coke yesterday :D

10 comments:

  1. Och och ty šaty jsou nádherné!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je tričko nie šaty, ale aj tak ďakujem :)

      Delete
  2. ten top je parádne! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Super top, těším se, až ho uvidím na Tobě :-)

    VELKÁ giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, zajtra pridám fotky :)
      ďakujem za pozvanie, už som napísala komentár :)

      Delete
  4. ta blůzka je nádherná, a skvělá kombinace i s těma prstýnkama :)

    ReplyDelete