Tuesday, July 23, 2013

Summer giveaways... ?

Ahojky :) Nemohla som si nevšimnúť že teraz cez leto sa s rôznymi súťažmi akoby pretrhlo vrece. Tí čo ma sledujete dlhšie viete aký mám na to názor (aj keď predtým som aj ja robila giveaways tohto typu) ale ak nie, tak vám to hneď poviem :D

Myslím že robiť giveaways stále a stále (áno, musím sa priznať, bol to aj môj prípad - našťastie už nie je :D) len na základe followerov je... úbohé. A i keď sa sama zapájam do súťaží, tak iba do blogov ktoré sledujem už dlhšie. Nezdá sa mi byť fér, aby niekto vyhral iba preto, že sa na týždeň stane followerom (lebo samozrejme že ľudia potom väčšinou blogy unfollownú) namiesto niekoho, kto môj blog sleduje už dlhšie, zapája sa a komentuje...

No ale aby ste o mne teraz nepovedali že mám aspoň výhovorku, aby som vám nemusela nič kupovať a žiadne súťaže nerobiť, tak aj ja vás odmením, a to hneď teraz!

A keď hovorím teraz, aj to tak myslím... Nemusíte lajkovať moju fb stránku (aj keď uškodiť to nemôže :D) ani ma sledovať cez GFC, stačí, že sa zapájate na mojom blogu

A podľa komentárov som vybrala dve najaktívnejšie baby, ktorým teraz poputujú tieto ceny:

Hnedý koženný náramok, lesk na pery a handmade bledofialové náušnice - pierka posielam
Nicolette V.

A dva páry náušníc a strieborný prívesok v tvare srdca poputuje k
Petre Komárovej





Tákže babenky, ja váš e-mail nemám, tak sa mi vy ozvite na ten môj: timea.mihalickova312@gmail.com

Ak by ste si chceli výhry vymeniť, tak sa dohodnite, ja som to vybrala náhodne :)

A vy ostatní sa zapájajte, pretože vidíte že sa vám to oplatí, a nezúfajte že ste nič nevyhrali, takýchto "prekvapení" tu bude ešte veľa ;* :)

vidíme sa zajtra pri ďalšom poste :)

9 comments:

  1. Presne takýto nápad s giveaway som mala aj ja. že sa radšej odvďačím niekomu, kto môj blog číta :)
    Baby, užite si ceny, sú krásne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) tak myslím že je to tak lepšie :)

      Delete
  2. tak to je skvelý nápad niekoho takto odmeniť:))gratulujem kočkám:)

    ReplyDelete
  3. Jééééééj, ďakujem moc! :) už ti idem napísať mail.♥

    ReplyDelete
  4. jeeeeej, tak to si a fakt potešila! ;)
    dakujem krásne:) myslím, že toto je oveľa lepší spôsob giveaway:) aspon tým ľudí možno motivuješ aby sa viac zapájali:D

    ReplyDelete
  5. Fajn nápad odmeňovať takto :) Ja sa taktiež do giveaway zapájam len podľa toho, či sa mi blog páči, nikdy niekoho nesledujem len podľa súťaži.

    ReplyDelete