Tuesday, August 6, 2013

35 facts about me

Ahoj :) Minule som videla na blogu článok 30 facts about me, a tak som sa rozhodla urobiť niečo podobné :) (Až na to, že pre mňa bolo 30 málo -_-)
No, užite si to, dúfam že sa vám to bude páčiť :)

Hi! Last time I saw on blog post called 30 facts about me, so I decided to do something like that :) (At least 30 wasn´t enought for me -_-)
Well, enjoy it, hope you´ll like it :)

1. Volám sa Timea Mihaličková, v októbri budem mať 16 a bývam v malej dedine s názvom Svätoplukovo / My name is Timea Mihaličková, in October I am 16 years old and I live in small village called Svätoplukovo
2. Mám jedného brata, Alexa / I´ve got a brother, Alex
3. Mali sme strašne veľa zvieratiek. Začnem papagájmi, tých sme mali asi 10, potom sme prešli k psom. Tí boli tuším 6: Saša, Kimina, a ďalší (ok, som hrozná, nepamätám si to). Ďalej 4 rybičky... Viem že jednu som pomenovala Crystal, viac už nič... -_- Potom korytnačka Želka (dajme tomu :D) a Bono a Niko (naši papagáji) ... Teraz máme už len Nika, ale ako poznám strýka, dlho pri tom asi nezostaneme :D / We had too much pets. Let´s start with parrots, we had about 10 of them, then dogs. We had 6 dogs: Saša, Kimina, and lot of others (ok, I am terrible, I don´t even remember their names) 4 fishes... I know one was called Crytal, nothing else... -_- Then turtle Želka (I guess :D) and Bono and Niko (our parrots)... Now, we have just Niko, But I know my uncle, so I think we will have more pets :D
4. Pred mesiacom som ešte vôbec nepočúvala hudbu / I didn´t listen to music one month ago
5. Milujem Beach Boys ♥ / I love Beach Boys ♥
6. Jem samé nezdravé sračky / I eat a lot junk food
7. Mám vážne veľké brucho - 86 cm! Mala by som s tým niečo robiť! / I have really big waist - 86 cm! I should start do something with that!
8. Vždy keď začnem chudnúť nevydrží mi to viac než týždeň / Allways, when I start to loose weight, it don´t last more than week
9. Predvčerom som sa začala učiť točiť s hula hoop :D / 2 days ago I started to learn how to hula hoop :D
10. Sme len pri desiatom fakte! / this is just tenth fact!
11. Na bruchu mám materské znamienko / I have a birthmark on my waist
12. Môj brat je závislý na počítači§ :D / My brother is dependent on computer! :D
13. Ešte pred rokom som sa obliekala úplne nechutne! / One year ago, I wore just disgusting clothing!
14. Môj brat má na sebe viac jaziev než by som ja nazbierala za celý život / My brother have more scarves than I would have for my whole life
15. Skoro každý rok chodíme na dovolenku do Talianska / We go to the Italia almost every year
16. Pred rokom som mala krásne nehty, teraz si ich obhrýzam / A year ago, I had beautiful nails, but now I nibble it :D
17. Strašne veľa jem, obzvlásť teraz v lete! / I eat a lot, especially this summer
18. Nechodím na kúpaliská / I don´t go to the swimming pool
19. Nemám ani cent! Minule som chcela ísť do mesta a nemala som na lístok / I don´t have any money. Last time, I wanted to go to the city, but I had no money for bus ticket
20. Môj mobil som tieto prázdniny používala dokopy asi 3 dni / I used my mobile phone about 3 days this summer
21. Nenávidím rajčiny, ale milujem rajčinovú polievku! Len tú umelú zo sáčku... / I hate tomatoes, but I love tomato soup! Just that sachet one...
22. Nemám rada Biebera / I don´t like Bieber
23. Chcem tetovanie, ešte neviem aké / I want a tatoo, just don´t how should it looks like yet
24. Predtým, než som prišla na strednú som ani nevedela že existujú blogy / Before I come to the high school I didn´t know blogs exist
25. Nemám rada torty / I don´t like cakes
26. Som strašne tvrdohlavá / I am so stubborn
27. Nie som skoro vôbec sebavedomá / I am not much confident
28. Milujem DIY / I love DIY
29. Nikdy som nemala na vysvedčení horšiu známku než jednotku / I never had worse school benefit than A
30. Matka stále hovorí, že som bordelárka, ale keď sa porovnám s iným babami, tak si myslím, že upratujem až nadmerne veľa :D (nezabi ma mami) / My mum says I am so messy, but liken to other girls, I think I tidy up so much :D (don´t kill me mum)
31. Nerada sa opaľujem / I don´t like sunbathing
32. Keď som bola malá, bála som sa že pod mojou posteľou sú vlci a vždy som spala s rodičmi / When I was a child, I thought there are wolves under my bed and I allways slept with my parrents
33. Milujem guláš / I love goulash
34. Neuveriteľne sa bojím pavúkov / I am sooooo scared of spiders
35. Už sme na konci :) / It´s end :)
Ak ste to prečítali až dokonca, gratulujem, dúfam že sa vám to páčilo. Ak by ste ešte niečo takéto uvítali, pýtajte sa ma buď tu na blogu, alebo na ask.fm (mám ho hore na lište)

If you read that all, congratulations, I hope you like it. If you want posts like this one on my blog, ask me here on blog, or on ask.fm (you can find it up on my blog)
zatiaľ ahoj :)

bye later :)

6 comments:

  1. fotky!♥ ten fakt s vlkmi pod posteľou ma rozosmial! :D
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :D Hehe, no, trvalo to asi 3 (možno viac) roky... :D

      Delete
  2. ten papoušek je nádherný :) vážně krásná fotka :)

    ReplyDelete
  3. Super tag, zas viem o niečo viac :) Tá tretia fotka je super! ;)

    ReplyDelete