Thursday, August 8, 2013

Super Extra Junk and Fat Things

Ahojte :) Práve sme prišli z mesta, podnikli sme posledné (to určite...) nákupy pred dovolenkou, a to by som nebola ja keby si nekúpim niečo úplne nezdravé a kalorické, HAHA :D
Príspevky som naplánovala na celý týždeň, takže ani nezbadáte že tu nie som :D len po Taliansku ideme na chatu, a s tou to bude už horšie... hm... veď uvidíme :)
Zajtra sa sem pokúsim ešte niečo pridať, ale pôjdeme baliť tak neviem povedať (aj keď moje balenie zvyčajne zaberá 5 minút, hehe :) )
No dobre, na dnes už stačilo, idem asi spať (bohužiaľ :D) Možno pôjdem so Zuzkou von, uvidíme... :)

Hi :) I have just come from the city, we did the last (suuuure...) shopping before leaving, and it wasn´t me NOT buying these super extra junk and fat things, HAHA :D
I planned posts for whole week, so you will not even notice I am not here :D But after Italia we are going at Cottage, so that will be worse... hm... we will see :)
Tomorrow I´ll try to post something, But we will packing, so I don´t know (even if my packing actually lasts for 5 minutes, hehe :D )
Ok, it´s all for today, let´s have some sleep (unfortunately :D) Maybe I´ll go out with Zuzka, who knows... :)

6 comments:

  1. arizonu chcem skúsiť už dlho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja ju pijem uz asi rok, ale nic extra :D ako caj :)

      Delete
  2. Arizona tea! kamarátka si ho kúpila v Londýne pred rokom... a až dnes som zistila, že ho dostať aj u nás :D.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to maju skoro vsade :D ja si ju kupujem v bile alebo v DM drogerie :)

      Delete