Sunday, August 4, 2013

back to black












Ahoj :) Som tu zas a znova aj s novým outfitom. Včera som pofotila aj Zuzku, tak sem nabudúce dám jej fotky (ešte neviem kedy, šetrím si ich na dovolenku kedy to všetko prednastavím aby ste tu neboli dva týždne bez ničoho :))
Tak, dnes ešte pridám recept na placky a smoothie, na ktoré ste sa pýtali včera :)
zatiaľ ahoj :*

Hi :) I am back again also with new outfit. Yesterday I took some Zuzka´s pictures, so I´ll post it later (don´t know exactly when, cause I want to post it when I´ll be in Italia, I don´t want you to be 2 weeks without me :D)
So, today, I´ll also post recipes you asked for yesterday :)
bye later :*

8 comments:

  1. skvelý top! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Krásna si! Úplne tie doplnky-že wááu! Krásna :*

    ReplyDelete
  3. Inšpirácia veľká, kedže vlastním také isté triko a kraťasky mám tiež podobné :3 ďakujem Ti, doteraz som veľmi nevedela k čomu mám ten top nosiť :D

    ReplyDelete