Sunday, August 25, 2013

Before-school New In

 Hola! Ako prázdninujete? je najvyšší čas spýtať sa to, haha :D My sme dnes boli v meste nakúpiť niečo na seba, lebo som nemala už žiadne rifle. No a neskôr som si kúpila ešte bundičku. Ale hlavne bol nakupovať brat, takže len pár vecí :D
bundička/jacket - Takko
rifle/jeans - NewYorker
náramok/bracelet - Lindex
No a potom sme v Kiku pomaly začali rozširovať naše halloweenske dekorácie (a rozširovať znamená znamená z nuly na dve lampičky, haha :D)

Dnes vás ešte čaká ďalší dovolenkový post. takže stay tunned :)
Páčia sa vám veci čo som nakúpila?
Zatiaľ bye-bye

6 comments:

  1. Na nákupy sa tiež chystám a ty si nakúpila skvelé veci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem, no teraz ani nie je veľký výber :)

      Delete
  2. ten náramok je zaujímavý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj mne sa paci, urcite ho vynosim :)

      Delete
  3. tá bundička je..awesome:3 koľko stála??:) pojdem sa pozrieť do nášho takka, či podobnú nenájdem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) vies co ona bola zlacnena z 30 eur na 13, takze super :D v Takku bolo teraz celkovo vela peknych veci, bundiciek a sak, co som bola prekvapena ja si tam nikdy nic neviem vybrat :)

      Delete