Friday, August 2, 2013

DIY: candlestick

ahoj! takže dnes tu pre vás mám DIY svietnik :) dúfam že sa páči :)
hi! so today, I am bringing you candlestick DIY :) hope you like it :)

POTREBUJEME: /WHAT WE NEED:
poháre/ glasses
halúzky/ twigs
lepidlo/ glue

 je to veľmi jednoduché :) Iba nalepíte halúzky na sklený pohár, a voila, svietnik je na svete :)

it´s very simple :) You just have to stick twigs to the glass, and voila, candlestick is here :)

Idem ešte zostrihať sľúbené video, ak sa podarí tak ho vám sem neskôr dám, zatiaľ bye-bye :)

I am going to cut video I promised you, when it´s done, I´ll post it here, bye later :)

6 comments:

  1. tohle už jsem někde viděla :) je to moc pěkné taky mám v plánu si to udělat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hej, aj ja to odniekiaľ mám, ale už si napamätám :) možno z Weheartit... :)

      Delete
  2. pekná dekorácia do izby:) možno niekedy skúsim

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Je to vážne úplne jednoduché, inak by som to ani nerobila :D lenivosť nadovšetko

      Delete