Tuesday, August 6, 2013

Happy, sooooo happy

Ahoj! Len som sa s vami chcela podeliť o to aká som teraz "SUPEREXCITED" pretože mi práve prišiel balíček, ktorý som vyhrala na blogu u Krinoliny :)
Jedná sa o Sephora balíček, a je tam sprcháč, pena do kúpeľa, toaletná voda, šumivá tableta do kúpela, mydlo a hubka na telo :)
Neskutočne sa tešííííím :)
Už ste niekedy niečo vyhrali? Čo to bolo? :)

Hi! I just wanted to share with you my joy, I am like "SUPEREXCITED" cause I just got package I won here :)
There are Sephora products: bath foam, shower gel, fizzing cube, soap, toilet eau and body sponge :)
I am so happyyyyyy :)
Have you ever won something? And what? :)


Pripravujem ešte jeden post, dúfam že mi vyjde :) Ak áno, večer ho sem pridám :)

I am preparing one other post, hope it´ll comes OK :) If yes, I´ll post it at evening :)

8 comments:

  1. Mne sa ešte nikdy nepodarilo nič vyhrať :/ ale ty si vyhrala skvelé veci, tak sa ani nečudujem, že sa tak tešíš:D.. gratulujem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ani ja som nikdy nedúfala že niečo vyhrám :D Keď som to uvidela tak som skákala po plafón - matka povedala že sa teším ako keby som vyhrala milión :D
      ďakujem :)

      Delete
  2. Gratulujem! :) ja som doteraz vyhrala len pár maličkostí, no tie vždy potešia! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No veď jasné, ja by som sa potešila všetkému :D ďakujem :)

      Delete
  3. Gratulujem ti, uži si výhru :) Mne sa už podarilo vyhrať v giveaway náhrdelník, veľmi ma to potešilo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) Tak to gratulujem tiež :)

      Delete
  4. Gratulujem. Poznám veľmi dobre tento typ radosti :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) Hehe, tak to som rada :)

      Delete