Sunday, August 18, 2013

Italia shopping

 Ahoj :) Som tu aj so sľúbeným New In. Na začiatok musím povedať, že nakupovanie v Taliansku je otrasné! Hneď pred hotelom bola kilometer dlhá ulica plná obchodov: Nechutne drahých alebo číňanov. No proste žiadny výber. Aj keď tepláky Fuma (Puma), alebo tašky LuVia (Louis Vuitton) boli celkom fajn. Takže si dokážete predstaviť aké nadšené sme boli, keď sme so žiadnou nádejou v duši na konci kilometer dlhej ulici našli Tally Weil - plný výpredajov! A že sme tam toho kúpili veľa, boli sme tam každý deň! Vikinine veci nafotené nemám, ale kúpila si dve nádherné bundičky... možno raz odfotím :)

 Tak tu je môj prvý úlovok. Tielko síce nebolo vo výpredaji, ale 6 eur je aj tak skvelá cena. No nekúp to! :D

 
 V posledný deň som si kúpila aj tieto sivé šaty. Moja dilema nevedenia čo si oblečiem v prvý deň školy je vyriešená (možno :/) Páči sa mi farba aj jednoduchý design, stačí si nahodiť nejakú bundičku, plátenky, náhrdelník a ide sa :D


 Toto sačko pôvodne stálo 35 eur, ja som ho tam našla hneď v prvý deň vo výpredaji za 10. Na týchto fotkách nie je tak dobre vidieť, ale v minulom poste ho mám tiež oblečené. Je vzdušné takže v ňom nie je teplo a môžem si ha dať aj cez deň, ale keď je zima tak tiež poslúži dokonale.

 Náušnicu som kúpila aby mi nezostali drobné :D ale je celkom milá, nemyslíte?

 A nakoniec, čo by som to bola za turistku keby si nekúpim náramok? :D S Viki máme rovnaké, a celkom sa nám páčia :)

Tak, to je všetko... Páčia sa vám veci? Kúpili by ste si niečo z toho aj vy?

9 comments:

  1. celkom pekné úlovky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. ten ear cuff je krásny a náramok tiež :))

    ReplyDelete
  3. ty tašky z tally jsou skvělé , jinak moc se mi líbí ty cenovky (?) před každou fotko, originální :) a věci jsou taky hezké, nejvíc ta náušnice :)

    ReplyDelete
  4. šaty sú super:) také jednoduché, ku všetkému!:)

    ReplyDelete
  5. Skvelé! :) http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete