Monday, August 19, 2013

Italy: 1st day

 Ahoj :) Hlásim sa s prvým dovolenkovým postom. Začnem cestou (a ešte niečím pred ňou). Keď sme sa chystali, bola neskutočná zima, a mala prísť búrka, takže sme si na odchod vybrali to najlepšie načasovanie! :D tieto prvé fotky sú ešte pred cestou
 Môj bratranec (má toľko rokov čo Alex (brat)) nám priniesol vysielačky, aby sme sa mohli baviť počas cesty, a kvôli nejakým indivíduám z Česka, ktorým sa stále chcelo čúrať (ľudia cez vysielačku počujú veľmi divné veci) sme mali o zábavu postarané.

 A v takýchto apartmánoch sme bývali. Z domu sme vyrazili o ôsmej, do talianska sme prišli o piatej (???). No a keďže to vyšlo tak ako to vyšlo, ešte hodinu potom sme čakali spolu v jednej izbe (kde nás bolo desať), to viete, zlá komunikácia.
 No ale nakoniec sme sa po výdatnom (3-hodinovom) spánku vybrali na pláž, aj keď bola ešte celkom zima (čo sa čudujeme o ôsmej ráno tesne po búrke) nebojte, nekúpali sme sa, bol to len taký "prieskum" :D







 Neskôr sme sa vybrali do bazénu, keďže sme ich mali k dispozícií 6, a hneď sme aj všetky vyskúšali...
 ...našli sme černocha z diaľky sa podobajúceho na Lil Wayna, ktorého sme chceli nenápadne odfotiť (ako vidíte, "nenápadne" sa nám to aj podarilo)...
 ...zaskákali sme si...
 ...a pofotili sme sa...
 Neskôr sme šli s Viki (sesternica) na ďalší (tentokrát hĺbkový) prieskum pláže, kde sme našli mňami plavčíka, hehe :D (a ďalších mňami chalanov) Fotky z trojhodinového (no, trošku sme sa poprechádzali - stálo to za to) uvidíte neskôr, dám ich samostatne do druhého postu, je ich príliš veľa
 A vo večerných hodinách sme navštívili lunapark





 kde ma moja "úžasná" a "dokonalá" sesternička zlákala na ten "najúžasnejší" a "najdokonalejší" kolotoč všetkých čias. Takže ak ste v sobotu večer cítili nejaké divné záchvevy a nebodaj ste si mysleli že je to zemetrasenie, tak to som len ja kričala.
 Fotka tesne po. Tu nevyzerám až tak desivo, ale verte že som ich musela urobiť viac dokým sa mi prestali triasť ruky, všetky boli rozmazané.
 Ja viem, táto fotka je hroznej kvality, ale je to prvá z mesta :)
 Neskôr nás na pláži oslovila skupinka podradných talianov ešte s podradnejším nápojom, ktorý sme absolútne netúžili ochutnať :D potom sme našli vytúžený TallyWeil, o ktorom som už písala, a späť na pláž nás prilákal bar hrajúci slovenský rap! A tak, i keď sme tú pesničku nepoznali, kúpili sme si tam dva nechutne predražené kofoly za 4,60. domov sme prišli o jedenástej, čo bolo pomerne skoro, no po tomto dni som túžila iba skočiť do sprchy a ísť spať, kedže akákoľvek nádej na free Wi-fi bola zmarená, a ja (my všetci) som bola odsúdená na týždeň bez internetu.

Tak, to je z prvého dňa asi všetko. Inak už som na chate. Užite si zbytok prázdnin, a pomaly začnite rozmýšľať čo si oblečiete na začiatok roka :D
pac a pusu, vaša super drbna :*

No comments:

Post a Comment