Friday, August 23, 2013

Italy: 3rd day

 Aloha! Tretí deň sme boli na pláži člnkovať, bude aj video :) Bolo tam neskutočne veľa medúz! proste hrôza!


 Keď sme sa vrátili, bola som taká unavená, že som spala asi pol dňa
 No a potom sme vyrazili do obchodov. Tentokrát sa nám už podarilo fotiť nenápadne! Ale povedzte, nevyzerá ten chlap ako Toby?
 Neskôr sme stalkovali :D Dvoch talianov čo sme spoznali deň predtým. Povedali že sa s nimi máme stretnúť na druhý deň pri Lunaparku... To iste... :D HAHA, možno boli sklamaní že sme neprišli, to sa už nedozvieme...

 No a neskôr som sa učila pískať, haha :D Šlo o to, že sme šli okolo skupinky talianov (zasa) a tí po nás začali pískať, tak som začala aj ja... až na to že ja to neviem :D
 No a kúpila som si tento biely lak... Inak môžte vidieť moje nechutné nechty, a môj talent na ich lakovanie!

Vy viete že ma milujete :* :D

8 comments:

  1. :D musela tam byť sranda teda :) inak ten sa na Tobyho moc nepodobá,možno keby som si odmyslela hlavu a čelo,tak by sa trochu podobal ale moc nie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe :D no ja neviem, podla nas uplne : D

      Delete
  2. Taliansko je kúzelné! tak ako aj tvoje fotky! nádhera!
    a tiež neznášam medúzy v mori! :D.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mas pravdu teda! A dakujem :) meduzy v mori su este fajn, len nie ked som tam aj ja, hehe :D

      Delete
  3. Taliansko mam velmi rada pekne fotky:)

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    ReplyDelete