Sunday, August 25, 2013

Italy: 5th day

 Ahoj :) piaty deň je tu a s ním aj veľa fotiek.
 Ráno sme sa chceli ísť člnkovať, keďže pršalo a boli veľké vlny. Lenže tento nápad nám rodičia hneď zatrhli, takže sme sa šli len prejsť.
 Ja viem že sa zdá, že tam bola zima, ale tá voda bola nechutne teplá! Ľudia sa tam normálne kúpali, a my sme len pozerali.




 Neskôr sme s Viki úplne vyčerpané (haha :D) prišli domov, a dali sme si obed, potom sme len oddychovali na balkóne, pretože celý deň bola zima a kúpať sa nedalo.



 No a neskôr sme zavítali do lunaparku kde som s bratom a bratrancom išla na ruské koleso, a vážne som sa bála že sa o chvíľu rozpadne! Malo hádam sto rokov!




Tam som si kúpila jablko v karamele a neskôr sme ešte s Viki šli do mesta kde po nás zasa začali pískať :D
V taliansku je úžasne!

Zatiaľ ahoj, majte sa krásne, užívajte si prázdniny a nezabudnite sa zapojiť do giveaway :)

4 comments:

  1. Joooj tie daždniky na plaži mi normalne chybaju a v lunaparku som bola na autach a na husienkovej drahe:)) Kde ste boli ubytovaní?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiez si bola v Bibione? Ubytovani sme boli v residence Valbella.

      Delete
  2. Suprové, jen to počasí nevypadá úplně ideálně...:-(

    World By Bella

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) No veď toto, ale inak tam bolo pekne, len tento jeden deň to trochu pokazil :)

      Delete