Friday, August 30, 2013

Let´s fly down

 Ahoj :) Tu je outfit v mojej (ako sa to vezme...) novej (no dobre, občas treba zaklamať...) bundičke (skôr bundisko než bundička, haha :D)
 So Zuzkou sme to boli fotiť ešte strašne dávno (asi pred týždňom). Zajtra nafotím New In a možno ešte niečo (nebudem prezrádzať ak by to nevyšlo :)






 Toto je môj hystericky predškolský face! Začína sa to prejavovať, asi sa budem musieť mrknúť do zošitov angliny, nie som si istá či ešte vôbec niečo viem!
Tak, to je nadnes (možno) všetko :) Zatiaľ sa majte, A asi si neužijete zvyšok prázdnin, tak aspoň si užite víkend, a pripravte sa na desaťmesačnú nočnú moru!
We all ♥ school (suuuuuuure)
What would Blair Waldorf do?
vidíte, ešte si niečo z tej angliny pamätám :D


7 comments:

  1. Replies
    1. Haha, dakujem :) aj mne sa paci, skoda ze nie je moja

      Delete
  2. chcela by som sa ťa opýtať akým foťákom fotíš, zrkadlovkou, či kompaktom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :) fotim canonom powershot d10 :) preco sa pytas?

      Delete
  3. tá bunda sa mi nepáči,ale šortky vyzerajú super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mne sa zasa nepacia tie sortky, ale... :D

      Delete