Thursday, August 29, 2013

Peaceful moments

 ALOHA! Keď sme pred týždňom zavítali na chatu, zasa som raz mala možnosť vyskúšať si, aké je to byť matkou, haha :D Veď uvidíte na fotkách. Prostredie bolo úplne krásne! Všade samé hory, lesy a lúky. A bola som príjemne prekvapená interiérom, nečakala som, že to tam bude také pekné a čisté. Mali sme 4 spálne, obývačku, jedáleň, herňu a 4 kúpelne.
 Hneď na začiatku sme mali guláš. Ako som už raz písala, je to moje obľúbené jedlo, takže som sa nevedela dojesť, heh :D Celkovo som toho zjedla toľko, ako keby som tam na mesiac, nie týždeň. Našťastie, hneď ako som prišla domov, našla som babkinu oversize bundu (zajtra v nej bude outfit) takže bruško skrývam, haha :D




 Týchto dvoch malých krpcov som fotila snáď stále! Mali sme aj veľký vonkajší krytý bazén, ale keďže bola zima, nekúpali sme sa. Teda oni nie, ale keď niekomu príde veľmi vtipné hodiť ma do bazéna kompletne oblečenú pri teplote -100°
 Teraz tak odveci? Tešíte sa do školy, ja už pomaly stresujem a začínam sa učiť :D





No proste dokonalosť!




 Neskôr sme boli na túre, kde sme našli STRMÝ (!!!!!) kopec, a samozrejme že ho vyjdeme až hore, prečo nie?! Síce ja som až hore neprišla, ale bola som blízko, vážny zabijak!!!!




 A potom sme chytali ryby. Aj keď len tie malé akvárkové. Síce tam plávalo aj pár veľkých, ale nedali sa chytiť ani za svet!


No zatiaľ ahoj :) Vidíme sa zajtra :)

6 comments:

  1. Vypadá to, že jste si to tam užili :) Máš moc pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  2. na tej dvanástej fotke ste aký zlatí :))krásne fotky,muselo to byť super

    ReplyDelete
  3. jeeeej, tí 2 sú aký zlatý:33 ňuu.

    ReplyDelete