Wednesday, September 18, 2013

Exchange program

Ahoj! Ako som už písala, prihlásila som sa do výmenného programu a dnes ku mne na týždeň prišla zahraničná študentka :)
Najprv som bola celá vystrašená z toho ako to bude prebiehať, ale vlastne je to celkom fajn, rozumieme si spolu, dorozumieme sa, a čo je hlavné, mám v škole voľno!
Dnes som bola s ňou a so Zuzkou fotiť, a tak som si s ňou urobila pár fotiek, no boli hrozné, takže musíme urobiť inú!
Potom ju sem postnem :)
 Toto je môj dnešný outfit :) Oblečenú mám novú sukňu (videli ste ju včera) a blúzku z NY :)

 Budem sa hlásiť s novinkami :) Tento týždeň nečakajte každodennú aktivitu, neviem ako to bude prebiehať, ale budem sa snažiť písať sem čo najčastejšie :)
Niekto sa mi odhlásil z blogu :´(
HAHA

To je na dnes všetko, majte sa krásne :*

No comments:

Post a Comment