Friday, September 13, 2013

Goths


Bola raz jedna Timejka. A ona si dala pod sukňu pančušky, pretože vedela že jej ráno bude zima. Lenže školské stoličky sú s pančuškami pohádané, tak jej ich roztrhli. No a tak si Timejka musela dať pančušky dole. Nejak pri tom všetkom pozabudla že práve dnes si obula tie najkrajšie topánočky z jej šatníka, a tak nemala ponožky. Lenže chodiť v takých vysokých topánočkách bosá sa jej nožičkám NAOZAJ nepáčilo!
Tak, to je všetko k príbehu ako neskutočne ma teraz bolia nohy, haha :D
 Ahoj! Zdravím vás pri ďalšom shootingu, tentoraz z trochu "tmavšieho prostredia, haha"




Dnes som stretla hádam všetkých! Na autobuse som šla s Viki a Simou, do mlynov som šla s Lelou, v Bille som potom stretla Aničku a na autobus som šla so Zuzkou... och, aká som ja ale spoločenská!
Ani by ste neverili aké nenávistné pohľady môžu mať postaršie dámy, a vlastne všetci obyvatelia Nitry a okolia, ak si na seba dáte tmavý rúž! Ale aspoň sme si užívali pozornosť!
Nuž, fotiť tento shooting bolo vážne vtipné!
Práve som dojedla Magnum McFlurry, a je to tak strašne presladené, až mi je z toho zle! Nejedzte to, neodporúčam :D haha
Inak zháňam burgundy sukňu, ale nikde neviem žiadnu nájsť (vlastne už mám tú svoju vysnívanú, takže žiadnu inú nechcem, lenže tá moja sa ešte nevyrobila!)

Brat ma už vyháňa z počítača, takže nebudem nič viac písať :)

Zatiaľ ahoj, deťúrence moje! :* XOXO

10 comments:

  1. ja by som skôr zvolila nejaký červený rúž :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja som sa do tohto odtieňa zamilovala! vlastne o to aj išlo! :D :)

      Delete
  2. Skvělý outfit, skvělé vlasy, skvělá rtěnka! :-) Takovou hledám, bohužel zatím jen hledám! :-D
    PS. Rozumím Ti s těmi pohledy starších občanů! :-D Moc dobře to znám, protože jsem z malé dědiny. Ale zase si říkám, aspoň něčím vynikám. Kdysi jsem měla růžové vlasy a to si umíš představit ty nenávistné pohledy. :-D

    www.blondiever.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja som ju kúpila v DM, skús tam zájsť, možno ju nájdeš :) no, čo už... ja som si to celkom užívala takže to bolo fajn, haha :D

      Delete
  3. Very beautiful outfit ;) Amazing shoes :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fakt je to nádherné, ale určite by sa mi to viac páčilo bez toho rúžu :) Ale vlasy sú top a outfit taktiež! A tie silonky ma mrzia, stáva sa no :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! :) Tam práve šlo o ten rúž, haha :D

      Delete
  5. tak tady vypadáš jako fakt hustě :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :D tak to dakujem moc, aspon niekomu sa to paci! :) :*

      Delete