Wednesday, September 4, 2013

It´s killing me!

 Ahoj - ahoj! Tak, čo? užívate si prvé dni? :D Toto je ešte môj prvodňový outfit. Fotili sme na streche čajovne, takže sme mali jediné šťastie že tam bolo zábradlie, haha :D
(nuž, momentka...)
 Vieme rozvrh, a už sme sa začali učiť. Streda je proste hrôza! Samé hrozné predmety, treba to prežiť :/ Ja som si dnes vyrobila zošit na úplne všetky predmety, aby som ich nemusela vláčiť každý deň sto, aj jeden je veľa :D haha
 Vidíte tie fľaky na mojej hlave na tejto fotke? No tak až takto strašne to v skutočnosti nevyzerá! blbé svetlo :D
 Akčné pózy!
 Tu predvádzam Annie podpätkové kung-fu potom, ako som uvidela druhú fotku :D
 uhm... ešte že nás nikto nevidel keď sme boli na streche ... dúfam -_-
 Áno áno, vysmiate ako slniečko! :D
 "Poď ma odfotiť, urobím sexi pózu na stoličke."
 Charlieho anjeli :D

 Och bože, milujem moje spolužiačky :*
 Bola s nami ešte Annie a Lucka, ale Lucka sa nechcela fotiť a Annie to fotila, haha :D
 Bože môj, mením sa na Miley!
 .oO

Tak a všetky štyri v plnom nasadení :D

Páčia sa vám fotky? Teším sa všetkým komentárom :) Robíte mi s nimi obrovskúúúú radosť!
Zatiaľ ahoj :) Neviem či zajtra nebudem musieť porušiť moju pridávanie-fotiek-na-blog-každý-deň tradíciu... Veď uvidíme, ja niečo vymyslím :) :*

Majte sa, dobrú noc, a

No comments:

Post a Comment