Sunday, September 8, 2013

Liebster award

Prvý týždeň školy máme za sebou a kedže fotky ešte nemám v počítači, -ja viem, som lenivá- rozhodla som sa pridať troška iný článok. Kitty ma nominovala do Liebster Award. Ide tu o to, že blogerka vás nominuje a položí 10 otázok, na ktoré musíte odpovedať. Ďalej vy položíte iných 10 otázok a nominujete svoje obľúbené blogerky, ktoré odpovedia na vaše otázky. Takže myslím, že môžeme hneď začať.

1. Tvoje vysnívané povolanie? 
-niečo s angličtinou! Milujem ten jazyk (prečo inak by som išla do bilingválnej triedy, haha :D) Ale neviem, možno prekladateľka, tlmočníčka... uvidíme, ešte som nerozmýšľala nad plánmi do budúcnosti. Plánujem si totiž urobiť veľkú kariéru a v 30 zomrieť, nech je to dramatické :D (a aby som bola ešte stále pekná)

2. Čo máš na sebe najradšej a čo najmenej? 
-tak na toto vážne neviem odpovedať! Neviem, nie je nič čo by som na sebe mala nejak rada :D Možno to že som taká tvrdohlavá... A čo nemám rada? Že som veľmi tichá, utiahnutá, neviem sa presadiť a vyjadriť svoj názor. Skôr som typ čo radšej potichu trpí (ako by povedala Bella)
 
3. Čo si si kúpila naposledy? 
-legínsy s MickyMouseom a biely šál (ešte som nedala New In ale dnes večer pridám)

4. Čo máš a nemáš rada na blogovaní
-na blogovaní mám rada úplne všetko. Veľmi, veľmi ma to baví. Neviem aký bude môj názor za rok, či z toho nebudem otrávená, ale zatiaľ si to naplno užívam, haha :D

5. Vieš si predstaviť život bez blogu?   
-nie, to ani náhodou! Ešte aj keď niekam idem tak predtým musím prednastaviť nejaké posty :D Teraz je pre mňa dôležité prispievať každý deň pravidelne, keďže s blogom iba začínam :)  

6. Obľúbený seriál? 
-tak tých je naozaj veľa! Ja som takpovediac seriálový maniak, takže stále niečo pozerám. Medzi moje obľúbené patria: Pretty little liars, The vampire diaries, True blood, Gossip girl, How I met your mother,... 

7. Z akých maličkostí sa dokážeš tešiť?
-z komentárov čo mi píšete na blog! Tie ma vždy neskutočne potešia!  

8. Tvoj kozmetický zázrak? 
-kozmetiku nepoužívam! Jedine nejakú špirálu keď ideme fotiť, takže na toto neodpoviem

 9. Ktorý módny trend sa ti nepáči
-a zasa... absolútne nesledujem čo je teraz In, o móde neviem skoro nič... Outfitmi sa inšpirujem od sesternice a z WeHeartIt, takže... :D   

10. Ako vznikol názov tvojho blogu? 
-tak to je veľmi zaujimavý príbeh, haha :D najprv som vytvorila blog, a chcela som ho pomenovať My fashion and me, lenže potom som si pomyslela že ten názov je tuctový, a vôbec nie je pekný, tak som pokukala nejaké prieskumy, a našla som najkrajšie slovenské slovo: čučoriedka - z toho názov Blueberry :)

Nominujem blogy : NicoChico Fashion, Tereziie stays alive, DIEnosaur, Handbag for ladies

Moje otázky:
1. ako si predstavuješ svoju budúcnosť?
2. ktorý mesiac máš najradšej a prečo?
3. aké sú tvoje pozitívne vlastnosti?
4. aký hudobný štýl počúvaš a čo sa ti na ňom páči?
5. ako si sa dostala k blogovaniu a čo pre teba blog znamená? 
6. čítaš viac českých alebo slovenských blogeriek?
7. obľúbený film?
8. máš nejakú závislosť?
9. tvoj obľúbený kozmetický produkt?
10. za čo najčastejšie utrácaš? 

8 comments:

  1. Som rada, že si sa rozhodla napísať článok, niečo nové som sa o tebe dozvedela:)

    ReplyDelete
  2. Jé, děkuji za nominaci, bohužel jsem tento tag vyplňovala minulý týden, tak se zkus poohlédnout po jiné :) ale cením si to, díky :)

    ReplyDelete
  3. Je to úžasný :) Líbí se mi, jak si upřímná! :) Nehraješ si na nic a to se mi líbí, ve světě blogů to chybí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee, tak to dakujem velmi pekne :)

      Delete
  4. To je super článek! Takový kreativní a originální, děkuji moc za nominaci! Snad si udělám taky na takový článek čas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, som rada ze sa paci :) nie je zaco :) no to dufam, potom si precitam :D

      Delete