Thursday, September 26, 2013

Memories.sk

Ahoj :)
V zásobe mám ešte pár fotiek z "talianského týždňa" a taktiež fotky outfitu, ale tie sa mi sem teraz nechceli dávať.
Ľudia, ja som zúfalá! Zameškala som TÝŽDEŇ, ale učív sme dostali ako na rok. A ja nič nechápem! Pretože je to po anglicky, a ja si to do pekla neviem preložiť!
Verte mi, nechcete zažiť chémiu v angličtine.
No ale s tým ako som raz na matike dostala päťku sa nebudem sťažovať teraz, keď písomky ešte nie sú opravené a známky oficiálne!
Takže inak...
 Asi pred dvoma týždňami (pôvodne to tu malo byť oveľa skôr) som si zo sľubne vyzerajúcej stránky objednala fotky. Práve na ne prebiehala zľava takže ma vôbec nevyšli veľa.
 Prišli mi o tri dni v malej bielej obálke. Kvalita fotiek je super, takže si nemám na čo sťažovať. Dokonca mi k nim pribalili takú milú fotku ako darček.
 Takže ak si chcete svoje spomienky uchovať aj na papieri, nie je nič lepšie :)
Držte mi palce pri angline, chémii a dejepise!

Ahojte, vidíme sa (!dúfam!) zajtra :)

1 comment:

  1. chudátko :/ aj my to máme v škole teraz ťažké... a to je ešte len sebtember! mali by sa uvedomiť! :P

    ReplyDelete