Saturday, September 28, 2013

Mushrooms kingdom

 Ahoj!
Práve sme sa vrátili domov, boli sme zbierať hríby. Či sa nám to podarilo vidíte na fotkách (ÁNO, PODARILO!)



Inak sa mám učiť neminu a matiku a anglinu a všetko a vôbec sa mi nechce, haha!

ahojky :*

P.S.: mamina práve varí hríby, neskutočne úžasne to vonia
P.P.S.: nazbierali sme ich toľko veľa že sme polovicu porozdávali, už sa nezmestili do hrncov :D
P.P.P.S.: tiež sa už tešíte na nové časti TVD, The Original a Ravenswood (neviem o čom to je, ale hrá tam Tyler takže to vyzerá fajn! :D)
P.P.P.P.S.: užite si krásny zbytok večera, a príďte mi vysvetliť anglinu!

3 comments:

  1. Woaaa kolko toho je! :DD
    Mam pocit ze Ravenswood bude nieco na sposob pll (aj tam hraje Tyler) a vobec nevyzera zle :D ale ja budem verna pll kde si ho uzivam dostatocne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no veď toto, že už nebude v pll lebo je v ravenswoode

      Delete
    2. Noo ale vraj sa ma v roku 2014 vratit :) :3

      Delete