Tuesday, September 3, 2013

New In: Black & White

 Ahoj :) Minule som vám sľúbila New In, tak tu ho máte :) Je tu sveter z Lindexu, čo som si kúpila v prvý deň školy, a šortky čo mi dnes prišli poštou.
 Tento sveter proste milujem! Je úplne pohodlný, vôbec neškriabe ani nič, je dosť hrubý na to aby mi v ňom nebola zima, ale zasa sa v ňom cez jar/jeseň nebudem potiť ako kôň, haha :D
 čipkované šortky som chcela už dlhšie, teraz som ich konečne dostala! Aj keď som si ich predstavovala... no, hrubšie, tak sa mi páčia a určite ich vynosím :)
Myslím že obe veci sú super, keďže sú v takých neutrálnych farbách ktoré sa hodia snáď ku všetkému! (aj keď ja čierno-bielu kombináciu príliš nepreferujem)
Páči sa vám? :)
Ahoj zajtra, postnem outfit :)

7 comments:

  1. take kraťasi som ešte nevidela ale chcela by som vidieť ako vyzeraju na človeku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz sú čipkované šortky dosť populárne... :) možno potom nafotím

      Delete
  2. aaaa ten sveter je krásny:3 presne taký potrebujem, biely a s tým takým vzorom:) koľko stál?:O škoda že v PO lindex nemáme:/ aj šortky sú skveleé, to si vyhrala či kúpila?:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stál 20 eur :) šortky som objednala z netu :)

      Delete
  3. kde presne si kúpila tie kraťasy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne ich jedna baba objednala z netu ale neviem odkial :/

      Delete
    2. a nemôžeš sa jej spýtať? :)

      Delete