Monday, September 30, 2013

NEW IN: SPARKLES

 Ahoj!
Tak a je tu len také menšie New In.
Nemina nedopadla najlepšie, ale čo sa dá robiť (ja viem, učiť sa, na to človek nemá čas, haha :D), možno to opravím anglinou!
Ako prvé by som vám chcela ukázať najnovšie "lakové" úlovky.
Ten prvý som minule našla v HM, a celkom dobre kryje, mne stačí aj jedna vrstva, a na to že je taký maličký ani nestál veľa, takže som spokojná.
Ten druhý som už raz mala v podobnom prevedení, ale už som ho minula. Aj tento je super aj keď trblietky majú trochu také strieborné odtiene, ale to sa možno iba mne zdá :D
Tretí lak sa mi stráááááááášne moc páči, ale vôbec nekryje, teda "netrblietkuje"! Aby som dosiahla taký pekný sparkle efekt, musím si dať hádam 16 vrstiev, čo je dosť blbé, takže sa rýchlo míňa. Ale aj tak sa mi páči!
A ten posledný na fotke vyzerá trochu ako čierny, ale je skôr do bordovo. Taký krvavočerveno-hnedo-čierny. No proste bordový :D
 Kabát som ukradla matke zo skriny a odvtedy ho z ruky nepustím! Lebo keďže nosiť zimné bundy cez jeseň by bolo trochu blbé, toto je jediná teplá bunda čo mám! ♥
A nakoniec tričko z NewYorekru za !!! 1 euro !!! - celkom sa zadarilo :D

No dobre, idem sa (pre mňa trochu nevídaná nová činnosť, ešte sa v nej len zabehávam, oboznamujem sa s prostredím učebníc, haha :D) učiť!
Tak ahoj :*

1 comment:

  1. laky su super a kabat je pekny, ale lebky tie sami nepačia akosi:)))

    ReplyDelete