Tuesday, September 17, 2013

OK, it is definitely true!


SOM CHORÁ!
No proste hrôza! V poslednej dobe stoja články na mojom blogu za h***o! A ja nemám čas to zlepšiť, a práve teraz ani energiu.
Postihla ma totiž nejaká vzácna exotická choroba a ak do týždňa nedostanem všetky veci čo som si v Mlynoch vyhliadla, zomriem! (ok, mám nádchu, ale predsa len, tá je nudnejšia než moja vysnívaná exotická choroba, haha :D)

 Fotka tesne po tom ako som vyšla od doktorky - výraz nadšenia v tvári a povinná výbava v podobe šálu
Aj keď by som naozaj chcela zlepšiť moje články a konečne sa nakopnúť a ísť niečo nafotiť (hneď po tom ako zoženiem fotografa) tak to nepôjde.

Neviem či vás nechám celý týždeň bez príspevku alebo sa posnažím vyhrabať nejaké staré fotky, ale tento týždeň vážne nebudem môcť fotiť
1. som chorá!
2. Zajtra mi príde študent(ka) zo Sicílie na výmenný pobyt, takže neviem či sa k blogovaniu dostanem...

Tak mi držte palce s mojím/mojou novým/novou študentom/študentkou, poprajte mi skoré uzdravenie a dajte mi vedieť keď sa niekde nájde moja vytúžená exotická choroba!

Zatiaľ sa teda majte, hlavne sa teplo oblečte, lebo verte mi - nechcete dopadnúť ako ja, a čakajte na nový článok (zajtra asi niečo naplánujem)

bye-bye :*

P.S.: má mi prísť balíček z memories.sk, neskôr o tom napíšem článok :)
P.P.S.: poraďte dobrú knihu ktorá sa dá stiahnuť na ulozto.sk
P.P.P.S.: nenávidím nádchy!

No comments:

Post a Comment