Sunday, September 1, 2013

Pineapple and Neon


 Ahoj :)No čo, kompletne naučení? Viete všetko čo ste preberali minulý rok? Alebo ste sa na to vykašľali tak ako ja? :D Každopádne, veľa šťastia v prvom dni školy... A nestresujte! V najhoršom prípade strávite pár prebdených nocí nad učebnicami! :) Tu je photoshoot z piatku, keď sme boli v bare - hrôza! Ale to tu teraz nebudem rozpisovať. Hlavne si užite tento posledný deň, a potom hor sa čakať na víkendy! jediné vykúpenie z tohto bohapustého zavrhnutia hodného školského života! haha :D Chcem byť dramatická...









To ja na dnes (asi) všetko :) Zatiaľ ahoj. Neskôr nafotím outfit čo si oblečiem v prvý deň školy! :)

P.S.: tu je výherca giveaway s trickovy.cz

6 comments:

  1. ty kraťasy jsou naprosto skvělé :)

    ReplyDelete
  2. Hezké kousky, ale já bych k tomu nevolila peplum top. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuz, to bolo prve co som vytiahla zo skrine, a zasa tak vela veci tam nemam

      Delete
  3. ano fotiť sa v hovne je najlepšia voľba.... a takisto peplum sa k tomu nehodí, a náhrdelník je príliš elegantný... musím povedať že niesi kráska z neba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D to nie je "tá škaredá ved ktorou si to nazval/a" ale hlina, a potom, každého vlastný názor - mne sa tento outfit páči, ale je mi jasné že každý ma iný vkus. To som nikdy nepovedala že som kráska z neba. Veď ak sa ti blog nepáči, nemusíš si ho pozerať :)

      Delete