Sunday, September 22, 2013

Relax, just do it...

 ALOHA! Ako sa máte? My sme dnes boli aj s Mimmou, Kikou, Zuzkou, Claudiou a ďalšími ľuďmi na jojke v meste, a ako posledný zahrali môj obľúbený song, takže som si to tam užila, a Mimma tiež :)
Boli ste tam niekto? My sme prišli až na koniec, takže sme počuli hrať iba Horkýže Slíže
Inak som už vážne vyčerpaná, takže si nevšímajte predošlý článok, nejak mi to už udrelo na hlavu, ale včera som vstávala až o desiatej, takže som sa vyspinkala do krásy (no, zasa pŕŕŕ, nepreháňajme to!) a je mi už trochu lepšie :)
Čo vám poviem, taliani sú naozaj vyčerpávajúci!
Ale aspoň mám novú skúsenosť
Tu som odfotená aj s Mimmou, v tredu už odchádza a ja začínam myslieť na to čo jej kúpim... uvidíme.
Dnes som bola oblečená hrozne, takže som ani nefotila, a v poslednom čase vlastne ani na to nemám čas, takže na fotky outfitu si ešte počkáte!
Ja začínam pomaly zhromažďovať fotky z pobytu, našťastie som nefotila veľa!
Rozdelím ich do nejakých dvoch - troch článkov, posťahujem ešte fotky od iných a potom vám už od toho dám pokoj, lebo verím že pre vás je dosť vyčerpávajúce už len toto čítať, haha :)
Tak asi dobrú (dúfam) noc, ja už sa teším na stredu kedy sa konečne vyspím v mojej postieľke... ♥

Ahojte!
Dobrú noc!

No comments:

Post a Comment