Tuesday, September 3, 2013

School project: 1st day - Tea time

Ahoj :) Tak a som tu aj s prvodňovým článkom :)

 Ako som už písala, bolo to celkom fajn, príhovor nebol dlhý a hlavne nebola zima ale ani neboli 40stupˇové teploty, takže super!
 Najprv sme zavítali do Lindexu, bude New In :)
 Potom sme sa pomotali po obchodoch a keď nás to už prestalo baviť (konkrétne moje nohy), s veľkými taškami plnými sra*iek z McDonaldu sme sa pobrali do čajovne, kde sme spravili pár (vlastne omnoho viac, ale keď to by ten blog potom musel byť 18+, haha :D) fotiek. tak tu ich máte :)
 Ako som už písala, pridám teda ešte outfit a New In, ale to až nasledujúce dni :)
 Haha, že umelecká fotka... Všetci máme slabé chvíľky!
 Tento čaj proste M. I. L. U. J. E. M. E.
 Nevyzerá Domča (posledná fotka) ako nejaká modelka?
No tak to je na dnes (asi) všetko, vidíme sa zajtra, zatiaľ sa majte krááásne :*

2 comments:

  1. kde ja na SK lindex?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. v Nitre v Mlynoch... ale určite aj v Blave... a podľa mňa skoro všade :D ale tak neviem :)

      Delete