Monday, September 16, 2013

TARTAN

Ahojte!
najprv sa chcem ospravedlniť za kvalitu fotiek, fotila som to len pred chvíľkou v tme, takže majte pochopenie! :)
Iba rýchly update môjho šatníka... už strašne dlho snívam po sukni s "kockovaným" vzorom, a nikde som ju nemohla nájsť! No túto jeseň ako by sa s nimi vrece roztrhlo. Nanešťastie, všetky sú drahé.
Neviem či ste videli reklamu na jesennú módu Tesco f&f, ale baba v reklame takú "vysnívanú" sukňu má. Tak som prišla do Tesca, a pri pohľade na sumu (20 eur) som sa aj hneď otočila a s povzdychom som začala rátať, na čom všetko musím tieto dni ušetriť aby som si ju mohla kúpiť!
A čo sa nestane? O pár chvíľ som takú istú našla za polovicu!
no nekúp to, haha! :D

 Až tak rýchly update to teda nebol... Budem sa nažiť nafotiť outfit, teraz sa už ponáhľam preč :)
Ahojky!

P.S.: určite si pozrite film My sme Millerovci! a tiež si pozrite Abraham Lincoln: lovec upírov, a ešte aj Movie 43 (mládeži neprístupné)
Sú to skvelé filmy! Tak, dúfam že som vám dala pár tipov na víkend, možno napíšem veľký článok o veciach čo si pozrieť a prečítať, nech sa v tieto upršané dni nenudíte :)

2 comments:

  1. Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - výběr ceny je na Tobě :)!

    ReplyDelete