Saturday, September 7, 2013

The right day starts when sun si falling

 Ahoj :) Včera brat oslavoval 9(???) rokov, tak som len jedla a jedla... moja matka totiž robí úúžasné jednohubky! No a ja som zasa pribrala ďalších 100 kíl, haha :D
Mám tu oblečené nové šortky čo som si objednala cez internet, pýtali ste sa ako vyzerajú na postave :)




Tak, zajtra vás asi čaká New In, dnes ideme fotiť :)
Majte sa krááásne :* ahoj zajtra :)

P.S.: mám pre vás novinku: prihlásila som sa do výmenného pobytu na Sicíliu, v stredu 18. ku mne príde nejaký Sicílčan (absolútne nič o ňom/nej neviem!). Potom vám napíšem :D Neviem či budem v ten týždeň pravidelne blogovať, ale nepredbiehajme udalosti! Tak, užite si víkend

2 comments:

  1. Outfit sa mi veľmi páči, šortky sú skvelé! :) Na sicílčana/ku som zvedavá:D

    Inak u mňa na blogu som ťa nominovala do Liebster Award, tak sa pozri:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, dakujem :) no to som teda aj ja :D zajtra pozriem :)

      Delete