Friday, September 27, 2013

Weekend tips

 Ahoj! Prichádza víkend a s ním dlhé, upršané, nekonečne sa tiahnúce soboty a nedele, kedy proste nemáte čo robiť! Samozrejme, môj prípad to nebude, ja sa budem učiť a učiť, ale aj popritom si človek nájde čas na dobrý film.
Ak ak by ste nevedeli kde nájsť tie najnovšie, tak šup na najkino.sk kde filmy nájdete možno aj týždeň po tom čo boli v kine a s titulkami :)
A tak sa mi zdá že tento a minulý rok sa filmový priemysel ide pretrhnúť aby nám prinášal ďalšie a ďalšie novinky, a myslím že často aj celkom úspešne.
Tu je taký môj menší zoznam filmov, čo som v poslednom čase videla!
všetky filmy nájdete na najkino.sk

 1. MLÁDEŽI NEPRÍSTUPNÉ
    -klasická "nechutná" komédia. Kto má rad prci prci prcičky a filmy tohto typu, toho to určite pobaví, tí ostatní budú krútiť hlavami nad ľudskou mentalitou!

2. ABRAHAM LINCOLN: LOVEC UPÍROV
   -zaujímavý film so zaujímavým dejom. Samozrejme že sa najprv musíte povzniesť nad úplnou hovadinou hlavnej myšlienky. Film ako celok nebol síce nejak úžasne prevratný, ale koniec bol na nezaplatenie!

3. PODFUKÁRI
   -tento film som práve dopozerala. Ľudia, je úžasný! Dej vás upúta už v prvej chvíli a vy len čakáte na ďalšie odhalenia. Veď ja som normálne plakala keď som zistila že som mala pravdu. Je to proste úžasné zistiť ako to chodí v zábavnom priemysle a pritom sa pozerať na najlepšie premyslený plán ktorý kedy vznikol! Ak hľadáte niečo kvalitné, tak už hľadať nemusíte!

4. ŠMOLKOVIA 2
   -Najočakávanejšia rozprávka roka bola... nudná! Teda, taká klasická rozprávková. No na prvú časť šmolkov to ani zďaleka nemalo. Ak sa ale nudíte, kľudne si to pozrite, je to také milé ňuňavé :)


5. MY SME MILLEROVCI
   -úžasne spracovaná komédia! Ja som pri tom filme plakala! Určite odporúčam, bol proste úžasný!

Dúfam že som pomohla :) Aspoň viete čo robiť cez víkend :)

P.S.: niekedy zapnem film a dokým sa na stránke spustí, trvá to aj pol hodinu, ale ide. Takže ak by sa vám hneď nespustil proste stránku nechajte zapnutú a choďte si porobiť niečo iné, lebo určite sa načíta, aj keby to trvá dlhšie :)

No comments:

Post a Comment