Monday, September 2, 2013

When taking a camera while running


Ahoj :) Včera som si šla večer trochu zabehať, ale urobila som jednu zásadnú osudovú chybu! Zobrala som si foťák! Takže z môjho behu sa stal !!!VIACMENEJ!!! shooting, haha :D Nebojte, nabudúce pôjdem už vážne behať! treba spáliť tie nadbytočné kilá z capuccina ♥
 Ale vonku bolo tak krásne, že mi trhalo srdce keby niečo nenafotím :) Tu je výber tých najkrajších fotiek, dúfam že sa páči! Zajtra pridám fotky z prvého školského dňa, zatiaľ sa majte kráááásne :)
 P.S.: aký bol prvý deň v škole? išli ste niekto aj na novú školu? :)
 P.P.S.: No nie sú tie fotky nádherné? haha, občas sa treba pochváliť :D






10 comments:

  1. úúúúplne krásne fotky:O to je so zrkadlovkou?:)
    ja som šla na novú školu, dopadlo to celkom dobre až na menšie nedorozumenia no:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) nie nie to je s mojím foťákom canon d10 powershot :)
      Tak to máš fajn, dúfam že sa ti tam páči :)

      Delete
  2. krásne,hlavne tá so srdiečkom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem :) mne sa najviac asi páči tá prvá :)

      Delete
  3. nádherné fotky, nejvíc ta první a ta s těma ťapkama :)

    ReplyDelete