Sunday, October 20, 2013

A little obsessed

Ahoj :)
Dnes som nestihla nič nafotiť, možno aj pre to že vyzerám hrozne a nemám chuť ani vyliezť z mojej izby, nie to ešte do dediny, haha :D
Inak sa práve chystám do lesa... I know what you did there... Ale nie, potrebujem nejaké halúzky na projekt do školy.

Inak ste už počuli novú pesničku od Bruna? Síce trochu uchýlná, ale dokonalá, haha :D Ak nie, tak nech sa páči :)

Napíšte čo hovoríte :)
A keď už je reč o tom Brunovi... Ja ho teraz počúvam od rána do večera, takže o to neukrátim ani vás :D


A viac sa mi teda už vážne pridávať nechce! Užite si zbytok dňa, dnes je naozaj krásne!
bye-bye :*

P.S.: Už som vyžrebovala výhercu GIVEAWAY, a je ňou Zuzi Sladká s komentárom číslo dvanásť :)

1 comment:

  1. Co já bych dala za to, jít do lesa, trčím kvůli nemoci doma :(
    Nová písnička od Bruna je super, taky ho mám celkem ráda, mezi moje oblíbené od něho patří ještě Looked Out of Heaven :)

    ReplyDelete