Friday, October 25, 2013

BEST DAY EVER!

Ahojte!
Dnes vám idem napísať o najlepšom večeri v mojom živote, ktorý by som nikdy nezažila nebyť mojej maminy, takže jej musím povedať obrovské ĎAKUJEM!!!
Začiatok nebol úžasný, ale aj tak to stálo za to. Neverili by ste akí násilní sú Rakúšania! Keď sme čakali pred halou, tak tam bola taká tlačenica že som kľudne mohla zdvihnúť nohy do vzduchu a udržalo by ma to!
No proste hrôza! A to ani nehovorím o tom keď ten vchod otvorili! Na koncert sme prišli medzi PRVÝMI  a ešte sme dve hodiny čakali pred halou, no v hale sme stáli až nejakých 5 metrov od pódia (5 metrov?!?! Stále tomu neverím! #DreamBecomeTrue )
Videli sme limuzínu na ktorej sa Bruno priviezol...
Prvá fotka v hale!
Hala nebola až taká veľká, ako som si predstavovala... Teda aspoň tak to vyzeralo pokým sa tam nenarvalo 15 000 ludí!
Keď sme sa konečne dostali do haly, asi hodinu sme čakali na predskokana - Mayer Hawthorne (Who the FUCK is this man?!?!?!) Aby som to zhrnula jednou vetou, ľudia najviac tlieskali keď povedal že už ide spievať poslednú pesničku!
Keď Mayer odišiel, spustili sa závesy s palmami, a ľudia sa začali tešiť že to začína - to bol OMYL!!! Neskutočne dlho sme tam čakali... Koncert mal KONČIŤ 22:30, ale o 22:00 ešte len začínal! Boli sme unavené, bolo nám teplo... Proste hrôza... Myslela som že o chvíľu odpadnem... Potrebovala som vodu, lenže keby odídem z miesta, už sa naň nedostanem!!!!
A po hodine to konečne ZAČALO!!!!
Opona sa zdvihla a všade boli svetlá... videli sme siluety... a zrazu na jednu zasvietilo... BRUNO! To bol Brun♥ !!! Začal spievať Moonshine a ja som bola v siedmom nebi!
Nepáčila sa mi atmosféra... ľudia namiesto toho aby si vychutnávali hudbu, aby tancovali a spievali iba kamerovali a fotili! Ok, aj ja som si urobila pár fotiek, ale stále?! No tak, ľudia! Sme na koncerte! Všetci boli neskutočne agresívni a predbiehali sa.
No ja som to aj tak nevnímala... Videla som BRUNA... A keď zišiel dolu do publika!!! - Bol asi 3 metre odo mňa... Ešte stále tomu celkom neverím... zdá sa to ako sen! Ja som ho videla! Bol takto blízko! Každý detail... Ľudia, naživo vyzerá ešte LEPŠIE než keď ho vyretušujú na fotkách!
Keby vidíte tie choreografie! Človek nemôže vymyslieť nič, naozaj NIČ lepšie bola včerajšia noc! Bolo to zábavné, bolo to plné talentu, bolo to SEXI! haha :D
Samozrejme že som sa riadne zľakla! On proste povedal že zaspieva Just the way you are a je koniec! A keď ju zaspieval, začal predstavovať členov kapely, zhasli svetlá, zdvihli sa rolety, a ja som začala plakať! On naozaj nezaspieva Locked out of heaven & Gorilla???!!!
Ľudia začali odchádzať a ja som len nechápala. A potom začal bubnovať!!! Ten rytmus - poznám ho! ÁNO! Locked out of heaven - to bol začiatok Locked out of heaven! Lenže už bubnoval strašne dlho... čo sa deje? nezaspieva to? A potom... Začal spievať... OHŇOSTROJE... KONFETY...och bože môj!
A potom zapieval Gorillu... ♥♥♥ Ja som neverila! Plakala som od šťastia... Neskutočný zážitok... Môj budúci manžel a otec mojich detí nesklamal!
No a nakoniec? Ak chcete ísť na koncert, len nie do Viedne! haha :D Pretože tí ľudia sú tam hrozní! Inak to bolo úžasné... stačilo by o pár ventilátorov viac a zomrela by som, haha :D
Tak sa majte, ja idem počúvať Bruna Marsa!!! ♥ dúfam že sa vám článok páčil :* A keby aj nie? Who cares!!! Videla som Bruna Marsa, už môžem zomrieť! (teda, ešte ho treba zbaliť a vydať sa zaňho, ale už som skoro tam :D)
Prvá fotka po koncerte... Ja som sa nevedela ani poriadne zasmiať... Vtedy to na mňa všetko doľahlo, že už ho viac neuvidím, že to bolo poslednýkrát... A preto idem sporiť na lístky na koncert Bruna Marsa, keď bude ešte niekedy mať turné ♥
Dneska v škole sa nám na tabuli vytvorilo toto krásne čudo :D Nie len ja som bola koncertom úplne unesená a vedľa!


Keď zaspieval Lazy song bola som naozaj prekvapená! V playliste ho nemal a ja som išla na koncert so sklonenou hlavou že ho nezaspieva... No mohol ten koncert byť viac dokonalejší?

Dala by som vám sem aj ostatné pesničky, ale blbne mi počítač... proste zaspieval všetko! A keď spieval Marry you... Kde je kňaz??!! :D :D :D haha

bye-bye :*

3 comments:

  1. super takže si mala pekny zažitok,:)) ale aspoň vas tam neušlapali rakušania

    ReplyDelete
  2. No, asi vy vtych prvych radach ste nespievali, ale ja som sedela a viac som pucula spievat ludi ako Bruna :) Vsetci si to uzivali, Bruno bol dokonaly !:)))))))) a ja som po koncerte tiez bola totalne smutna, aj som plakala ze ho uz nikdy neuvidim.. dufam, ze ho uvidim!! :) a bude to moj manzel, cakam na tooo :O Milujem HO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, neviem ako ostatní, ale ja som si vykričala hlasivky! Bolo to proste úžasné, je neskutočne talentovaný a zaspieva všetky štýly! Ale v jedno s tebou nesúhlasím - ja som si ho už zarezervovala za manžela :D

      Delete