Monday, October 7, 2013

CHILDHOOD IN PICTURES: PART 2

ALOHA!
Tak a som tu aj s druhou (aj keď vlastne s prvou - tieto fotky boli skôr, čo už...) časťou mojich povestných detských fotiek.
Ešte by som chcela povedať pár vecí.
V poslednom čase som veľmi nešťastná, pretože sa mi zdá že aktivita na tomto blogu stále klesá a klesá, aj keď to nie je vidieť na čitateľoch ani na návštevnosti. V skratke: nekomentujete :/
A tak pracujem na príprave takého menšieho prekvapenia, čo to bude sa dozviete neskôr.
 Ďalej mám na vás malú otázočku, a prosím aby mi ju všetci zodpovedali dole v komentári, lebo už si tu idem všetky vlasy vytrhať!
Ste spokojní s veľkosťou fotiek alebo sa vám viac páčili veľké?
No a to je asi tak všetko... predslov máme za sebou, ide sa na fotky!
 Moje prvé fotky

 So sesternicou... ten nevraživý pohľad "koho ste to sem pri mňa posadili?!"
 z čoho som asi bola tak nadšená?
 Na motorke už od detstva - človek sa učí v každom veku!
 Čo by som to bola za dieťa keby sa nezašpiním čokoládou?!
 V darčekovom balení :D
 Moje prvé narodeniny!
 Moja prvá svadba!
 Moja prvá návšteva kaderníka!
 Kuchárske umenie sa u mňa prejavovalo už od detstva :D
Záľubu v korčuľovaní mám po tatinovi :)
 A moje druhé narodeniny - so seternicou nám vždy babka kupovala rovnaké štay
 V taliansku, ako vždy!
 Labutie jazero - tentokrát doslova!

 Princezná na svojom tátošovi, haha :D
A matka sa čuduje že sa mi nechce vysávať - veď keď ma do toho nútili už od detstva...
 Absolútne netuším ako vznikla táto fotka... -_-

A také posledné škôlkarske - z prvého a druhého roku v škôlke :)

Dnes som dostala jednotku z neminy - kto by to čakal? Taktiež som písala test z matiky, tak držte palce!
Zatiaľ sa majte...
Ak máte akékoľvek otázky, rady a dotazy, píšte na mojom ask.fm, nájdete ho na blogu vpravo (je to anonymne :))

3 comments:

  1. Super fotky :) co sa tyka velkosti fotiek mne sa zda dobra aj ked som vecsinou cez mobil :D

    ReplyDelete
  2. Perfektné fotky. Hneď mám chuť sa ísť pozrieť na tie moje :D

    ReplyDelete