Sunday, October 6, 2013

Childhood in pictures

 Ahoj!
Na dnes som si pre vás pripravila článok s mojimi fotkami z detstva. Články budú (asi) dva, toto je prvý. No, tak sa do toho pustime!
 Ja a brat Alex - keď sme boli malí, tak sme sa spolu kúpali :D
 Zvodné výrazy boli vždy moja parketa!
 Tu môžte vidieť výraz zničeného detstva. Samozrejme, že mi tú fotku môj brat tým svojím úžasne krásne sladkým úsmevom pokazí!
 Moje prvé "ozajstné" vianoce...
 ...a kostým na karneval ešte po mamine.
 "Prečo ma fotíš?!"
 Každoročné výlety do Talianska
 Vždy som sa tešila na more.
 Taktiež môžete vidieť najväčší prelom môjho života: 6 rokov, haha. Len keby sa do tej školy ísť nemuselo!
 Fotky z oslavy.
 Treba sa pre fotografa nastaviť z tej krajšej strany! To bolo vystúpenie na Mikuláša u nás v kultúrnom dome.
 Všetci už určite z môjho blogu poznáte Zuzku - no tak to je ona!

 Môj sen byť modelkou som s vášňou prenášala do fotografií!
 Moja prvá (napravo) a druhá (naľavo) škôlkarská láska. Fotka je to záverečných testov v škôlke.
 A vy ste sa čudovali odkiaľ Miley vzala nápad na jej účes na WMA?!

 Prvé prijímanie - prečo nás navliekli do vreca od zemiakov?!
"čo chceš?" - výraz Alexa
 A toto je odfotené na každoročnej súťaži vyrezávania tekvíc.

Tak, to je na dnes všetko, zatiaľ sa majte pekne a čakajte na ďalší článok :)
bye-bye :*

6 comments:

  1. to s Miley pobavilo:DDDDDDD
    aa aj ja som bola niekedy lesná víla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D tiež si mala taký divný kostým? :D

      Delete
  2. malá simona ma zabila :D :D zlatá si bola :) -zuz

    ReplyDelete
  3. a ty sa pozri na seba... -zuz ;)

    ReplyDelete