Friday, October 11, 2013

GIVEAWAY

Ahojte decká! Najprv mi prepáčte že som včera nič nepostla, ale vážne som na to nemala čas.
Mám pre vás ďalšiu giveaway, o tieto dva laky čo som dnes kúpila. Ten prvý je holografický a na slnku kráásne mení farby! :)

Giveaway má DVE podmienky:
     1, treba dať LIKE SEM - NIE na FOTKU, ale na komentár (s menom Timea Mihaličková)
     2, treba napísať komentár s vaším  e-mailom a menom na fb

ak zoženiete lajky aj od iných ľudí, môžte si napísať ďalší komentár s ich fb menom! Takže máte väčšiu šancu na výhru :)

giveaway sa končí 17.10.2013
Tak, želám veľa šťastia, dúfam že sa vás zapojí veľa!!!

16 comments:

  1. lajkla som ti ho už skôr ako: Peť Ka :)
    petrakomarova1998@gmail.com laky sú krásne, hlavne po tom druhom som už dlho pokukávala:D

    ReplyDelete
  2. admajtanova@gmail.com - Aďuš Majtánová :))

    ReplyDelete
  3. Veronika Cabalková
    vcabalková@gmail.com :)

    ReplyDelete
  4. Kitti Pastoreková
    kitti.pastorekova@gmail.com

    ReplyDelete
  5. lajkla som už keď si o tom písala v príspevku pod menom Nataša Findrová

    natasa.findrova@gmail.com :))

    ReplyDelete
  6. Dala jsem lajk jako Lucie Vondrysková
    vondryskoval@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. dominica078@gmail.com
    FB: Dominica Jaquelin

    ReplyDelete
  8. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    ReplyDelete
  9. FB: Emma Gaňová
    email: ganovaemma@gmail.com

    ReplyDelete
  10. FB: Diana Fašangová
    E-mail: didus.xd@gmail.com

    ReplyDelete
  11. FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Zuzi Sladká
    Zuzi.sladka@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Lajk som dala už predtým ako Denisa Jamrichová :)
    denie257@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Lajkla som ako Wendy Klčová :) držím palce aby ti to vyšlo ;)
    vanca7@gmail.com

    ReplyDelete
  15. like máš :) e-mail lenuska3108@azet.sk facebook: Lenka Ľuptáková

    ReplyDelete
  16. lajk som dala ako Lucia Banárová
    laky sú nádherné!!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete