Tuesday, October 8, 2013

New sweater!

 Ahoj!
Ako sa máte? Ja mám dnes za sebou už v poradí desiatu písomku (z bioly) a práve teraz mi je vážne nechutne zle!
 Inak dnes som bola v škole do štvrtej a pracovala som na našej triednej internetovej stránke, nájdete tam aj nejaké fotky z môjho blogu... ak si chcete pozrieť, môžte tak urobiť TU. Ešte budeme musieť prerobiť dizajn, a vlastne veľa vecí, ale väčšiu časť roboty už máme za sebou :)
 Na fotkách mám oblečené obľúbené kraťasy (obľúbené sú len pre to, že sa nikomu nepáčia! :D) a nový sveter :)
 Fotili sme sa v škole cez prestávku, takže tak to aj dopadlo. No čo, keď je v škole nuda... (Čo je vlastne skoro stále, ak nepočítam Giovyho, Miška a Andreja a Annie a vlastne tam vôbec nie je nuda!)
Ok, ja sa idem učiť dejepis, Domča (baba na fotke) mi vnukla vynikajúci nápad, že ak sa to dnes naučím zajtra sa to učiť nemusím, tak si to idem aspoň raz prečítať! :)
Tak zatiaľ ahoj, napíšte ako sa máte... Aj u vás v škole máte na každý deň písomku?

bye-bye :*

4 comments:

  1. pre pana jana tolko pisomiek och chudence... velmi sa mi pači tvoj otfit pekne si sa zladila:))

    ReplyDelete
  2. mne sa tie kraťasy páčia :D

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Vydarené fotky a krásne zladený outfit :)

    ReplyDelete