Thursday, October 31, 2013

Paaarty, take us to the stars tonight

Aloha!
Myslíte si že ste mali super utorok? Nie, to ja som ho mala super!
Mala som oslavu svojich 16tin, a bola D. O. K. O. N. A. L. Á! haha :D
Teda, dokonalé bolo všetko až na tie fotky, z nich nebola žiadna použiteľná... No ale nakoniec som spravila NAJUŽŠÍ výber, a tadááá...
Toľko jedla čo som pojedla som nezjedla za celý minulý týždeň dokopy, a to sa netýka len mňa...
No a keď oslava, tak poriadne s tortou - malinovo-čučoriedkovo-banánovou (MŇAM!!!)
Nebudem sa tu o tom rozpisovať, proste poviem že sme sa všetci bavili! :*

TÁÁÁK, a teraz darčeky ♥
A tých bolo veľa, a boli super...
Samozrejme že najlepší darček bol lístok na Brunov koncert, ale s tým sa proste súperiť nedá!
Od sesternice som dostala takúto sviečku :)
Ďalej neskutočne veľa čokolády! O chvíľu sa už budem gúľať :D
A bižutéria ♥

Tak, to je na dnes všetko...
A nezabúdajte že je dnes halloween, tak si ho pekne užite! Pozrite si nejaké horory, aby ste vydržali dlhšie hore :D

DIEU AMIGOS :*

No comments:

Post a Comment