Monday, October 21, 2013

RECIPE: BLUEBERRY PANCAKES

Ahoj :) Dnes vám po nekonečne dlhom aj krátkom zároveň dni prinášam recept na tieto mňami-yummy palacinky! Možno nevyzerajú najlepšie (veď si to priznajme, sú modré - podľa mňa je to dokonalé!) ale sú neskutočne dobré a šťavnaté!
POTREBUJEME:
     ○150g hladkej (môže byť aj polohrubá) múky
     ○2 malé jablká
     ○150ml mlieka (ja používam polotučné :))
     ○100g čučoriedok (ak nemáte, môžte použiť aj maliny, jahody, ...) (Ja som použila zavaráne, ale je to úplne jedno!)
     ○30g cukru
     ○1 vajíčko
     ○3 štipky soli
     ○2 lyžice masla
     ○1 lyžička strúhaného kokosu
     ○1 lyžička prášku do pečiva
     ○l-2 lyžičky škoricového cukru
POSTUP:
     ○V jednej mise zmiešame dokopy múku, cukor, soľ, kokos, prášok a škoricový cukor
     ○V druhej rozšľaháme dokopy vajíčko a mlieko
     ○Zmesi v miskách zmiešame dokopy a pridáme jablká a čučoriedky
     ○Maslo necháme rozpáliť na panvici
     ○No a potom už len pečiete... Keď sa vám začnú vytvárať bubliny, cesto otočíte na druhú stranu, chvíľku počkáte a vyberiete ho :)
DOBRÚ CHUŤ! :)

Inak ako ste sa mali v škole? Ja čakám na štvrtok - neskôr poviem prečo :) Inak už za týždeň sú práááázdniny!!! Neskutočne sa teším! Tak zatiaľ pá, ja idem jesť, haha :D
bye-bye :*

No comments:

Post a Comment