Saturday, October 19, 2013

"Vamp"

Ahojte!
Konečne po dlhom čase sa znovu ozývam...

Mala som toho strašne veľa - kvôli tej súťaži o lístky - ktorú som nevyhrala :/ Proste som nemala čas ani žiť a nie to ešte na blog :)
Ale už som tu a vy sa pripravte na OBROVSKÉ prekvapko (v podobe článku, až taká bohatá som zasa neni :D Teda, ak mi to vyjde, potom sa pripravte... :D)
Tu sú Zuzkine fotky, nafotené už long time ago, ale až teraz som sa dokopala k tomu pridať ich sem...
No tak si to užite, a držte mi palce (aj keď neviete prečo, ale o tom potom... :D)
Ja teda idem, musím pripraviť ďalší článok (aj keď bez fotiek sa to robí veľmi ťažko) a idem si upratať izbu :)

Tak sa vidíme zajtra :*
Užite si víkend
bye-bye :*

3 comments:

  1. Jsi krásná! :-) A kabátek je senzační! :-)

    www.blondiever.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja nie som, ale kamoske odkazem :D

      Delete
  2. kamoška má super oči

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete