Thursday, November 7, 2013

Autumn days

Aloha!
Dnes tu pre vás mám len taký menší random, snažím sa už zasa prispievať každý deň, ale teraz v zime to asi nebude možné, pretože podmienky na fotenie sú hrozné, a keby sa mám fotiť na samospúšť, pokým by som urobila jednu pekné fotku, už by sa aj zotmelo! Každopádne, zajtra ideme so Zuzkou do NR fotiť, tak hádam z toho niečo bude :*
1.// Škoricové vonné sviečky! ♥ neverili by ste ako krásne voňajú!!
 2. // Včera zo školy
3. // Keď som šla včera domov, neuveriteľne pršalo, a čo by som to bola za blogerku keby sa neodfotím ako zmoknuté kura!
 4. // Ďalšia z cesty... trochu som sa nudila! Inak to je na začiatku mojej dediny
 5. // Malá ukážka zo zajtrajšieho outfitu
6. // No čo, proste sa nudíme v škole! Naľavo som s Aďou, vpravo s Annie

Druhý ročník je neskutočne ťažký... Ja sa teda idem učiť dejepis a tešiť na víkend... Uvidíme sa (dúfam) zajtra, konečne budem mať čas napísať sem aj niečo iné okrem toho že sa učím

P.S.: začala som pozerať MISFITS - pozerávate to? Je to úplne úžasný seriál, určite si to pozrite, napríklad na sledujuserialy.cz ak sa budete nudiť :)

Tak, to je na dnes všetko, zatiaľ sa majte pekne!
bye-bye :*

1 comment:

  1. náherné fotky ta druhá se mi líbí a ani nevím proč :D

    ReplyDelete