Saturday, November 2, 2013

Best day of every year? YES! ...

... except Bruno Mars´s concert! haha :D
Milujem halloween ľudia!
Je to neuveriteľná škoda že sa to u nás neoslavuje vo veľkom ako v Amerike, to by bol pre mňa raj... teda nie že by som nebola ešte pred dvoma rokmi klopať po domoch a zbierať cukríky - ibaže tu nevedeli čo od nich chcem :/
Ale ak mám pravdu povedať je mi to úplne jedno a halloween si naplno užííívam!
A len pre porovnanie: Tu môžte vidieť minuloročný a tentoročný kostým... snažila som sa nájsť aj ten spred dvoch rokov ale bezúspešne - ale stálo by to za to!

No dobre lidičky, zajtra alebo pozajtra vám sem postnem celý halloweensky outfit, zatiaľ sa tu majte, užite si víkend, a na školu myslite až zajtra!

bye-bye :*

1 comment:

  1. super makeup :) já bych taky chodila, ale ve velkým městě by to asi nešlo :D taky bych chtěla aby se to slavilo jako v Americe :( !!

    ReplyDelete