Thursday, November 7, 2013

BEST WITH U

ALOHA!
Pri všetkom tom zhone, učení, strese a plánovaní, som úplne zabudla na jednu nezabudnuteľnú vec!
 Presne tak! Som tu s vami už jeden rok! Konkrétne, rok aj jeden deň, včera som zabudla... :D
V prvom rade by som sa vám, čitateľom chcela poďakovať že ste ma podporovali a písali mi tak skvelé komentáre ktoré mi vždy zlepšili deň (tak neprestávajte -_- ja vás sledujem :D)
No a tak som si pre vás pripravila článok, kde môžte vidieť úplne začiatky aj svetlé chvíľky prvého roku... enjoy :*
 Neviem, či vôbec niekto niekedy videl tieto fotky... Sú to úplne prvé fotky, čo sa na mojom blogu objavili! Môžete ich nájsť TU a TU
 No a asi o týždeň po spustení sa na mojom blogu objavil prvý outfit-post - na ktorom ani nemám svoje veci! Fotenie mi vôbec nešlo, pozóvať pred foťákom bolo úplne neprirodzené a na každej fotke som sa smiala, zatvárala oči a hýbala sa! článok nájdete TU
 Ako ale čas plynul (to píšem knihu či čo?! :D) zistila som že bude potreba oveľa viac fotiek... Na začiatku som s tým otravovala sesternicu, s ktorou sme boli fotiť každý piatok po škole. Toto je môj druhý outfit, kde som sa už trošku viac snažila (nevidieť, čo?) článok nájdete TU
 Samozrejme nie vždy sa dalo nafotiť outfit, a tesne pred Vianocami toho tak veľa, čo bolo treba postnúť. Bránil (teda, to by som si teraz želala, ale nie... mne vtedy nebránilo nič) mi v tom iba jeden problém - žiaden foťák. A tak sa na blogu objavovali fotky z mobilu. Našťastie toto obdobie netrvalo dlho... článok nájdete TU
A to hlavne preto, že som na Vianoce dostala nový foťák... A tak sa začala nová éra môjho blogu, kedy sa na fotky konečne aj dalo začať pozerať. Spočiatku som si foťák brala všade so sebou (ok, to robím aj teraz...) a fotila úplne všetko, takže sa tu v tom čase objavovalo dosť veľa príspevkov!
 Objavili sa aj nejaké súťaže, táto bola tesne po Vianociach, už druhá :) TU
 Fotky outfitov sa končne začali podobať na fotky... Na kamery aj pózovanie som si vtedy už celkom zvykla a tak mi nerobila problém aj fotiť sa v strede mesta, kde na mňa všetci čumeli! Neviem či si ešte pamätáte na tento príspevok, podľa mňa sa môže zaradiť do tých viac podarených... celý článok TU
 Potom som vás na týždeň opustila a vrátila som sa späť aj s veľkým návalom fotiek z týždňa kedy som prvýkrát stála na lyžiach a kde som prvýkrát spoznala svojich spolužiakov aj z trochu inej stránky :) celý článok TU
 Vyskúšala som si, aké je to chodiť s linkami až po uši po mlynoch, kedy som stretla aj svoju triednu :D Inak je to aj obdobie mojich večných topánok... Pamätáte si ešte na ne? Vtedy som ešte žiadne iné nemala, a tak, či som mala jeansy, či elegantné šaty, vždy som k tomu mala tyrkysovo-čierne topánky! celý článok TU
Vydržali ste to so mnou aj keď som vás zavaľovala nekonečnými londýnskymi článkami ... o tom vám nebudem písať, myslím že som sa o tom vtedy rozpísala až až! články začínajú TU 
Máj bol taktiež aj obdobím, kedy som začala na blog prispievať pravidelne každý deň
Konečne začalo leto, a teda aj milióny postov v plavkách v bazéne! Tak dokonalé obdobie :) Som nešťastná z toho že sa vrátila zima, je to absolútne nevhodné počasie! Nedá sa chodiť von, fotiť... Na všetko je už príliš tma, zima a vlhko! celý článok TU
 Mohli ste si prečítať o tom, ako sme oslávili koniec... (TU)
 ...aj začiatok školy (TU)
 Možno ste si všimli, že aj kvalita fotiek sa stále zlepšovala, popracovala som aj na ich úprave a veľkosti, a aj na designe blogu (TU, TU a TU)
Otestovala som foťák počas dovolenkv Taliansku... (články začínajú TU)
 Informovala som vás o celom priebehu výmenného pobytu s talianmi TU
pretrpeli ste moje ružovo-vlasé experimenty TU
 Zistili ste že som bola to najkrajšie a najroztomilejšie dieťa na svete (bože Timea, ty si aký narcis!!!) TU
 Videli ste moje halloweenske kreácie TU
 Oslávili ste so mnou narodeniny TU
A aj napriek všetkému zlému ste tu stále so mnou a podporujete ma! Tak spolu sfúknime sviečky a s ďalšími fotkami vykročme do nového "blogerského roka" ktorý (dúfam) bude ešte miliónkrát lepší ako ten predtým!

Ani neverím že je to už jeden rok, prešlo to neskutočne rýchlo, nezdá sa vám?!
Tak, aj keď veľmi nerada, idem sa teraz učiť dejepis, tak sa tu majte, a hádam sa vidíme zajtra!

bye-bye :*

No comments:

Post a Comment