Thursday, November 28, 2013

Bubble time!

Ahoj!
Počuli ste už o Bubbletea? V skratke, je to čaj s príchuťou v ktorom sú guličky s inou príchuťou... No a od tohto týždňa ho už máme aj tu v Nitre, tak som ho bola vyskúšať... Ja som si dala jahodový, s jogurtovými guličkami, ale ak vám môžem poradiť, tak túto chybu už nerobte!
Tým ale nevravím že to bolo zlé, no nebolo to niečo úžasné... nabudúce vyskúšam inú príchuť, budem vás informovať! :D

Tak sa mi tu majte... Musím vôbec ešte písať že sa idem učiť dejepis?
bye-bye :*

P.S.: Inak dnes prvýkrát snežilo! HURÁÁ :/ :/ (Nie, naozaj sa neteším! Už nech je leto!)

4 comments:

  1. Škoda, že u nás Bubbletea nemáme :(( ale keď pôjdem najbližšie do Nitry určite sa zastavím a vyskúšam! Kde presne to predávajú?:)

    ReplyDelete
  2. My máme, měla jsem to tak dvakrát a je to docela dobrý, ale hodí se mi to spíš na léto. u nás pořád nic! :(
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  3. u nás na východe nemáme :/, ale chystám sa do Prahy, tak mám v pláne aj zájsť na Bubble Tea :)

    ReplyDelete