Friday, November 29, 2013

F*CK!

Ahojte!
Dnes Andrej oslavoval meniny, a tak som si nabila foťák celá natešená že vám sem pridám nejaké pekné fotky... No nevybil sa mi večer keď som sa učila geolu?!?! Môžem to celé...!
 No a tak som potom musela fotiť s tabletom... ale ja sa polepším! Našla som staré fotky s ružovými vlasmi, a celkom sa mi to páči... rozmýšľam že si ich tak nafarbím znovu, čo vy na to?
Inak sa teším že je už konečne víkend, lebo ja už som bola na pokraji skolabovania! Každý večer som sa učila až do tretej rána, skôr som spať nešla, a vždy som večer aj ráno vypila šálku kávy, aby som nevyzerala ako chodiaci zombie, no a okrem tej kávy som už nepila nič, takže... Som zničená, teším sa že dnes si oddýchnem... Aj keď pochybujem že zaspím tak skoro, už som si navykla na nový režim :D
Mali ste už Accaico? Toto konkrétne je s ananásovým džúsom, a je úžasnééé!!! ♥
Inak som dnes dala bubbletea druhú šancu, a mangovo-liči čaj v kombinácii s mangovými, liči a jahodovými guličkami bol výborný!!!
Inak som dnes po dlhej dobe mala moju vytúženú Pinacoladu! Ja na nej úplne závislačím, a nikdy nie je príležitosť dať si ju! Ešte že majú ľudia meniny, haha!

No tak sa mi tu majte, v nedeľu pridám dlho sľubovaný ešte nenafotený outfit :D
bye-bye :*

1 comment:

  1. Ty vlasy ti sluší, klidně bych si to, být tebou, udělala znovu. Já mám radši Mochito než Pinacoladu, ale i ta je dobrá. Už se těším na outfit :)

    ReplyDelete