Wednesday, November 6, 2013

NEW IN: autumn days

Ahoj :) mám pre vás nový článok.
Keďže som nedávno mala narodeniny, som teraz viac-menej pri peniazoch, tak som sa rozhodla rozšíriť si šatník...
Zatiaľ som si kúpila sveter, bundu a tričko... Neskôr ich uvidíte aj na fotkách z outfitu, na týchto to totiž vyzerá hrozne... Vôbec sa nedá fotiť, prídem domov zo školy a v izbe už mám tmu, ale cez víkend už niečo vymyslím :)
Teraz rozmýšľam nad tým, či svoje posledné úspory minúť na zimnú bundu a čižmy, alebo ísť radšej na koncert Onerepublic...
Vlastne by ani nebolo o čom rozhodovať, keby mám odvoz do Blavy a mám tam s kým ísť :D
Tak zatiaľ ahojte, idem sa učiť, cez víkend možno niečo pofotím :)

bye-bye :*

1 comment:

  1. určite koncert:) keď ich máš rada a chceš tam ísť. veď bundu a čižmi ti budú aj tak musieť kúpiť rodiča:D teda aspoň ja to tak riešim keď sa neviem rozhodnúť:D

    ReplyDelete