Friday, November 8, 2013

RUNAWAY BABY

Ahoj!
Dnes sa tu hlásim aj s novým outfitom... Bundu, aj tričko ste už mohli vidieť v New In poste, ale tam to nebolo až tak zreteľné.
Dnes sme so Zuzkou šli na hrad, kde bol nejaký vínny festival, o čom sme my teda absolútne netušili, a bolo tam strašne veľa ľudí ktorí po nás pozerali :D
Haha, mám iluminati tričko! :D
týždeň som prežila (viac-menej) celkom v pohode, ale som neskutočne rada že už je víkend! Aké sú vaše plány na sobotu? Poraďte mi niečo!
Keďže môj mobil je úplne nemožný, a v žiadnom paralelnom vesmíre sa naň kryty nevyrábajú, prečo ho nenalakovať? :D Inak mám na sebe aj prsteň čo som dostala na narodeniny
Dnes bolo krásne, svietilo slnko, a teplo! Spomínate si ešte na ten hrozný lejak zo stredy? Absolútne netuším ako sa mám obliekať, každé ráno polhodinu rozmýšľam nad tým čo dám na seba, či bude zasa zima alebo teplo!
Na tých fotkách to vyzerá ako keby sme na celom hrade boli sami, ale bolo tam naozaj veľa ľudí, dokonca tam aj hrala kapela!
Čo myslíte, hodí sa mi čiapka? Neviem, mne sa veľmi nepáči predstava mňa v čiapke, ale moc by som chcela nejakú beanie! :/ Život je krutý :D
Na to že som mala telesnú a fúkal vietor ešte moje vlasy vyzerajú celkom fajn, no nie?!
Toť na dnes vše, zatiaľ sa tu majte dobre...
Napíšte či sa fotky páčili, teším sa z každého komentáru aj keď nemám čas na ne odpisovať :)

bye-bye- :*

8 comments:

  1. Nádherná si!
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. super outfit, a tá bunda je úúúplne skvelá! :) ja si ráno tiež nikdy neviem čo si mám obliecť :/
    PS: supermegapohodlnéakrasne beanie majú v Takku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) no presne, to pocasie ma zabija!

      Delete
  3. Milá Timea, toto je prvý krát v živote čo píšem niekde takýto komentár takže si to váž! :D odteraz som verným čitatelom tohto blogu :) tie fotky sú krásne, aj oblečenie aj ty! :)
    Zuzka,z III.A (nešlo mi to ináč dať tak musim byť anonym -_-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej, dakujem ti Zuzi :) no to si teda velmi vazim!!! :) :*

      Delete
  4. beanie ti náhodou sluší a vlasy máš nádherný :) ten mobil je super a prstýnek taky :) sluší ti to moc :) mně taky ten týden nepřišel až tak hroznej :D ale jó víkend! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem ti :) presne tak! Viiikend! :D

      Delete