Saturday, November 23, 2013

S-tg #Mex♥c@

ALOHA!
Ako sa máte?
Ja som sa dnes plánovala celý deň učiť dejepis, skončilo to tak, že som sedela pred počítačom a robila rozhovor do školského časopisu :D Ale čo, na učenie bude čas aj zajtra!
Inak u nás dnes bola Dominika, tak som ju pofotila! Zajtra pridám všetky fotky, zatiaľ len jednu, aby ste sa mali na čo tešiť...

No a čo robíte? Užívate si víkend? Ten môj je taký pohodový - nič nerobím, nikam sa nechystám... Tak dúfam že sa aspoň ten budúci si niekam vyrazím... :D

bye-bye :*

3 comments:

  1. pekná fotka! podobný plán som mala včera aj ja, učiť sa, ale nevyšlo to :/ :D
    My thoughts

    ReplyDelete
  2. já jsem nakupovala dárky na Vánoce (trochu brzo, ale já bych to pak nestíhala) a dneska se taky musím učit děják. leží tady vedle mě a čučí na mě.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha! ten dejepis poznám veľmi dobre, tiež sa na to dnes chystám :/

      Delete