Saturday, November 30, 2013

UNCONDITIONALLY

 Ahoj!
Dnešné fotenie vzniklo na poslednú chvíľku, preto aj tie "pandie" nemožné oči... s tými som sa s vami predsa musela podeliť! :D Nebojte sa, niečo také na verejnosť nenosím, ale bola sranda nakydať si na oko kilo linky :D

  ľudia, poraďte mi... mám si zasa dať ružové konce na vlasy? :)
Tak, ja idem obedovať... Áno, o šiestej... skôr nebol čas :D Zatiaľ sa tu majte, a neopovážte sa chytiť do ruky nejakú učebnicu! Na to bude zajtra ešte dosť času!!!

bye-bye :*

10 comments:

  1. Krásna si. :) Tie oči sú haluzné.
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. skúsim si dať takú linku aj ja:D tá prvá fotka je super!:D
    aa nedavaj si podľa mňa ružové už:) prirodzené sú najlepšie:)

    ReplyDelete
  3. super fotky, sluší moc :) já bych si být tebou ty konečky znovu obarvila. třeba ani né růžový, ale třeb amodrý nebo fialový :)

    ReplyDelete
  4. nedávaj si už isto ružové končeky ;) radšej žiadne alebo keď už tak inej farby, ružové majú už všetci

    ReplyDelete
  5. skús si dať zelené :3 :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ked uz, tak si dam ruzove lebo mam este doma farbu... A keby ze aj rozmyslam nad inou, tak si viem na vlasoch predstavit jedine tyrkysovu :)

      Delete
  6. Timi odkiaľ máš boty? :3 Krásne súú :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z CCC, ale tam už nikdy nekupuj! Všetko čo mám z tadiaľ sa mi pokazilo a nechcú reklamovať...

      Delete
  7. Super košile ♥ a pěkně si to všechno zkombinovala :) palec hore (y)

    ReplyDelete