Friday, November 22, 2013

Week summary @1

Aloha!
V prvom rade sa chcem ospravedlniť že som tak dlho (týždeň!!!!!) nič nepridala, teraz sa dozviete prečo...
Naša škola je zabijak! Od pondelka do štvrtku som sa iba učila, nebola som vonku, nemala som žiadny život! Viete čo mi to pomohlo? ABSOLÚTNE NIČ!
Ale občas sa nájdu aj svetlé chvíľky (ako napr. keď do blogu namiesto svetlé chcete napísať svetľé), hlavne keď mi spolužiačka strk do záberu jej sexi topánku! :D
Inak som ešte stále závislá na Brunovi, čo ma doviedlo k tomu namaľovať si ho na stenu... Ešte to nie je dokončené, ale nejak sa mi už nechce...
Inak som dnes dokopy spala (NEPREHÁŇAM!!!) 2 hodiny, lebo som sa musela učiť dejepis... Od piatej poobede do piatej rána som sa ho učila - to je 12 hodín... O 7 som vstávala, a tak som mala na spánok 2 hodiny! Ja ho absolútne neviem... celé mi to bolo na nič! :/
No a po tak hroznom dni/týždni sme proste museli vypadnúť preč a zrelaxovať sa. Tak tu je fotka z bowlingu z dneskajška po škole, viac som nefotila, nejak nebol čas ani priestor...

I ♥ strawberry mojito!

Možno zajtra niečo pofotím, ale nič nesľubujem, nemám fotografa :/
Tak sa pripravte že teraz v zime príspevky začnú byť menej pravidelné a zväčša to nebudú outfity, ale hádam to nebude až tak hrozné!

Tak zatiaľ sa tu majte :)
bye-bye :*

2 comments:

  1. tak asi si si nevybrala tu najlepšiu školu ked sa len učiš..mala si si vybrať niečo lahšie........si na gymnaziu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ono to nie je až tak zlé, problém je že mne sa nechce! :D

      Delete